7.6 C
București
joi, 2 ianuarie 2025
AcasăInvestigații România LiberăCustomer service manager

Customer service manager

Pentru a putea ocupa o pozitie de customer service, trebuie sa aveti capacitatea de a induce motivatii, de a genera clientului sentimentul de implicare emotionala. De asemenea, este necesar sa fiti bun negociator. Aptitudinile de comunicare, atat in scris, cat si verbal, sunt instrumentele de baza in aceasta meserie. Customer service managerul este in intregime raspunzator pentru toate activitatile care decurg din relatia client-companie. Un astfel de specialist este o persoana care are charisma, poate sa se faca placuta in mod natural, comunica usor la toate nivelurile si, poate, cel mai important lucru, are grija de businessul pentru care lucreaza ca si cum ar fi al lui. Pentru a ajunge in aceasta functie, puteti incepe cu un post de customer service reprezentant si sa continuati cu unul de customer service supervizor. Daca ati acumulat cel putin trei ani de experienta in domeniu, puteti avansa catre customer service manager.

Sursa: Mihaela Lefter, specialist resurse umane, Skill Team

Cele mai citite

Artificii, rezervoare de benzină și combustibil pentru camping folosite în explozia Tesla Cybertruck, din fața hotelului Trump din Las Vegas

Poliția a spus că știe cine a închiriat camionul, dar autoritățile nu sunt pregătite să dezvăluie încă numele FBI lucrează pentru a determina dacă incidentul...

ANPC: Controale în zonele montane, între Crăciun și Revelion. Sancțiuni de aproape un milion de lei

Până la remedierea deficiențelor, 28 de unități au fost închise temporar Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au efectuat verificări la 144 de operatori...

Criză politică în Coreea de Sud: Fostul președinte Yoon Suk Yeol refuză arestarea și denunță acuzațiile

Fostul președinte sud-coreean Yoon Suk Yeol, demis în urma unor acuzații grave de rebeliune, se opune vehement arestării, refuzând pentru a treia zi să...
Ultima oră
Pe aceeași temă