5.2 C
București
duminică, 10 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăCustomer service manager

Customer service manager

Pentru a putea ocupa o pozitie de customer service, trebuie sa aveti capacitatea de a induce motivatii, de a genera clientului sentimentul de implicare emotionala. De asemenea, este necesar sa fiti bun negociator. Aptitudinile de comunicare, atat in scris, cat si verbal, sunt instrumentele de baza in aceasta meserie. Customer service managerul este in intregime raspunzator pentru toate activitatile care decurg din relatia client-companie. Un astfel de specialist este o persoana care are charisma, poate sa se faca placuta in mod natural, comunica usor la toate nivelurile si, poate, cel mai important lucru, are grija de businessul pentru care lucreaza ca si cum ar fi al lui. Pentru a ajunge in aceasta functie, puteti incepe cu un post de customer service reprezentant si sa continuati cu unul de customer service supervizor. Daca ati acumulat cel putin trei ani de experienta in domeniu, puteti avansa catre customer service manager.

Sursa: Mihaela Lefter, specialist resurse umane, Skill Team

Cele mai citite

Noi reguli pentru dobânzile aplicate de IFN-uri

Contractele de credit în derulare vor trebui să respecte noile plafoane ale dobânzilor Legea de plafonare a dobânzilor la creditele de consum IFN va intra...

Donald Trump revine în forță pe scena politică. Ce roluri ar putea avea în noua administrație cei din familia sa

După câștigarea unui nou mandat, Donald Trump nu este singurul membru al familiei sale care revine în atenție. În seara victoriei, alături de el,...

Firmele din sectorul 1, premiate de CCIB

Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB), cu sprijinul Primăriei de sector, a organizat în Aula Carol I din sediul său istoric Topul...
Ultima oră
Pe aceeași temă