» Editia de primavara a Targului National de Imbracaminte si Incaltaminte TINIMTEX isi deschide maine portile.
» La eveniment participa 450 de firme, care expun pe o suprafata de 10.000 mp.
Maine incepe, in statiunea Mamaia, cea de-a zecea editie a Targului National de Imbracaminte si Incaltaminte TINIMTEX, organizata, in aceasta formula, de Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta si Romexpo, in colaborare cu FEPAIUS. "La aceasta editia expun 450 de firme. Mai mult nu putem, pentru ca suntem limitati din punctul de vedere al spatiului", a precizat Mihai Daraban, presedintele CCINA. 85% din firmele care expun sunt societati producatoare, judetele cu cea mai buna reprezentare fiind Bucuresti, Constanta si Satu Mare. Tematica targului este foarte diversificata si cuprinde confectii textile adulti (in cadrul complexurilor Parc, Perla, Sirena, Meridian si in cortul amplasat in parcarea Perla), tricotaje, confectii copii (in complexul Cleopatra), tesaturi, mijloace de etalare si ambalare, lenjerie de pat, accesorii (in complexul Dacia), incaltaminte, marochinarie, accesorii pentru incaltaminte si marochinarie (in complexurile Doina, Flora si Victoria). Targul este deschis in perioada 16-20 mai. Programul de vizitare este zilnic, intre orele 10.00 si 19.00, cu exceptia ultimei zile, cand programul este intre 10.00 si 16.00. In general, primele trei ore din fiecare zi sunt dedicate specialistilor. Ca la fiecare editie a TINIMTEX, vor avea loc o serie de actiuni conexe, printre care se numara seminarii pe probleme specifice, facilitarea contactelor comerciale, dar si prezentari ale celor mai noi tendinte in moda.
» Locatia ideala
"Ceea ce am reusit, in ultimii trei ani, in actuala formula de organizare, a fost in primul rand sa statornicim ca locatie Mamaia pentru acest targ, pentru ca inainte existau editii si in Neptun. Mamaia mi se pare o locatie mult mai buna, pentru ca este foarte aproape de Constanta, fiind usor de accesat atat de vizitatori, cat si de comercianti, dar si de cei care vin din alte localitati, pentru ca drumul este mult mai scurt. In acesti trei ani, am reusit o crestere cu 40% a numarului de firme participante, o crestere a numarului de locatii, astfel incat astazi am ajuns la 11, valorificand toate spatiile de expunere din Mamaia, incepand de la hotel Parc pana la jumatatea statiunii, la Melody".
Catalin Trifu, director Departamentul Organizare Targuri si Expozitii Romexpo