25.3 C
București
joi, 3 octombrie 2024
AcasăSpecialUnde este "angajatul nostru care masoara strazile"?!

Unde este „angajatul nostru care masoara strazile”?!

Scoaterea la licitatie a serviciului de salubrizare din municipiul Botosani intarzie pentru ca „angajatul-cheie” lipseste. Dupa ce municipalitatea botosaneana si-a manifestat intentia de a scoate la licitatie serviciul de salubrizare cu tot ce inseamna aceasta, respectiv colectarea si ridicarea gunoiului, operatiunile de iarna, dezinsectia si dezinfectia plus curatenia si intretinerea strazilor – angajatii Primariei Botosani au primit fiecare sarcini precise pentru ca aceasta initiativa sa fie dusa la bun sfarsit. Una din conditiile pentru intocmirea caietului de sarcini o reprezinta masurarea cat mai exacta a strazilor insa aceasta operatiune a fost amanata deoarece angajatul institutiei cu atributii in acest sens se afla in concediu: „Angajatul nostru care masoara strazile pentru intocmirea caietului de sarcini este in concediu si nu putem continua in prezent. Trebuie indeplinit un plan in ceea ce priveste licitatia pentru serviciul de salubrizare”, a declarat primarul Catalin Flutur.

Avem bani, dar n-avem oameni

Deficitul de personal este insa marea problema cu care se confrunta de cateva luni Executivul Primariei si din cauza caruia, de multe ori, lucrarile merg incet. Numai in ultimele doua saptamani cinci salariati au parasit institutia in care isi desfasoara activitatea alesii urbei. Motivul?! Salariile mici: „In ultimele doua saptamani ne-au plecat cinci oameni pentru ca salariile sunt neatractive, nu depasesc nici macar 5 milioane de lei, iar noi nu-i putem opri sa plece”, a mai declarat primarul Flutur. Din acest motiv, acesta si-a permis chiar sa critice una din hotararile de guvern, care interzice angajarea altor persoane din ratiuni financiare: „Nici nu putem angaja din cauza unei Hotarari de Guvern care precizeaza ca nu se mai fac angajari la bugetari, dar aici vorbim nu de banii Guvernului, ci de cei de la bugetul local”. In prezent, Primaria Muncipiului Botosani are un deficit de personal de cel putin 28 de persoane, avand in vedere organigrama aprobata la inceputul anului de Guvern, prin care se solicita eliberarea a cel putin 150 de posturi, chiar mai mult: „Necesarul prin organigrama este de 150-170 de posturi, sunt dispus sa platesc din bugetul local, dar acum nu pot sa-i platesc nici macar pe cei de care am nevoie”, a inchieat edilul-sef al urbei.

Cele mai citite

Noaptea Companiilor: Studenții sunt invitați să exploreze sediile a 13 firme de renume

Pentru prima dată în București, "Noaptea Companiilor", eveniment organizat de CBRE România, lider în consultanță imobiliară și birouri, invită studenții să exploreze sediile unor...

Aproximativ 200 de polițiști și jandarmi participă la zeci de percheziții în localitatea Țăndărei

Aproximativ 200 de polițiști și jandarmi participă în această dimineață la o acțiune de amploare în localitatea Țăndărei, din județul Ialomița, care este desfășurată...

Românii au cheltuit aproximativ 1,2 miliarde de euro pe biletele de avion în sezonul estival din 2024

Aeroporturile din România au avut un flux de 7,9 milioane de pasageri în lunile de vară ale acestui an, conform datelor furnizate de Asociația...
Ultima oră
Pe aceeași temă