Inceputul anului 2006, prin premiul de excelenta obtinut la Salonul International de Lenjerie de la Paris, consacra Jolidon ca unul dintre numele cele mai prestigioase in domeniul lenjeriei. Pe 13 iulie, la 13 ani de la infiintare, Jolidon a prezentat trendul sezonului actual.
De aceasta data, „lenjeria Jolidon a fost inmiresmata de magicul Perwoll”. Pentru ca, asa cum anunta in deschidere reprezentantul Henkel, lenjeria, unul dintre cele mai incitante produse vestimentare, trebuie „distrusa” voit, si nu accidental, printr-o spalare neadecvata.
Si, pentru ca in ultimele decenii moda nu a mai fost prezentata ca notiuni clare de modelistica, accente si cromatica, ci sub forma unor concepte estetice cu pretentii filozofice, si de aceasta data lenjeria de dama s-a adresat femeii ca tip de personaj. Rand pe rand, pe podium au evoluat femeia dinamica, provocatoare, romantica diafana si senzuala, dar si exuberanta plina de voie buna. Dantele, panglici din organza ori catifea, perle, cristale Swarovski, broderii florale incadrate in modelele adecvate creeaza individualitatea liniilor, conturul unui anume personaj feminin.
Daca linia Promesse, un mix subtil de culori contrastante si linia Camelia, cu o nota in plus de senzualitate si prospetime, se adreseaza unei femei de un romantism subtil, Allure reprezinta o linie elaborata si eleganta, fara varsta, cu piese ce ar trebui sa nu lipseasca din nici o garderoba feminina. Simplitatea liniei ce se combina sofisticat cu agresivitatea grafica a imprimeurilor, materialele folosite, precum si accesoriile discret filigranate confera glamour liniei de influenta ruseasca. Femeia husar, caci asta sugereaza linia Russian Glam, adora luxul si vestimentatia de avangarda.
Jolidon si Perwoll au oferit joi seara, la Muzeul National de Arta Contemporana, sclipiri provocatoare, senzuale si catifelate atat pe podium, cat si in randul privitorilor.