În perioada sărbătorilor de iarnă, majoritatea băncilor își adaptează programul de lucru, iar multe dintre sucursale vor fi închise în zilele de 25 decembrie, 1, 2, 6 și 7 ianuarie. Programul este redus în zilele de Ajun și de Revelion, iar unitățile din centrele comerciale vor urma programul mall-urilor.
Băncile recomandă clienților să utilizeze aplicațiile de online și mobile banking, rețelele de ATM-uri și serviciile call-center pentru operațiuni esențiale.
Banca Transilvania
24 decembrie: Program până la ora 16:00 (17:00 în centrele comerciale).
25 decembrie, 1 ianuarie: Închis.
26, 28-29 decembrie, 6-7 ianuarie: Program 10:00-18:00 în centrele comerciale, restul unităților închise.
27, 30 decembrie, 2-3 ianuarie: Program normal.
31 decembrie: Program până la ora 16:00.
Banca Comercială Română (BCR)
24 decembrie: Program până la ora 15:00, cu excepția unităților din mall-uri (10:00-20:00).
31 decembrie: Program până la ora 14:00, similar pentru mall-uri.
25, 26 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis.
BRD – Groupe Société Générale
24, 31 decembrie: Program până la ora 15:00 (centre comerciale cu program specific).
25, 26 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis.
ING Bank
24, 31 decembrie: Program 9:00-14:00.
25, 31 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis (unitățile din mall-uri cu program specific).
Raiffeisen Bank
25-26 decembrie; 1-2 ianuarie: Închis (unitățile din mall-uri pot avea program special).
Call-center-ul asigură permanența pentru urgențe legate de carduri și servicii digitale.
UniCredit Bank și Alpha Bank
24, 31 decembrie: Program 9:00-13:30.
25, 26 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis.
CEC Bank
24 decembrie: Program până la ora 15:00.
31 decembrie: Program până la 14:00 (13:00 pentru agenții).
25, 26 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis.
OTP Bank
24, 31 decembrie: Program 9:00-14:00.
25, 26 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis.
Intesa Sanpaolo Bank
24, 31 decembrie: Program 9:00-15:30.
25, 26 decembrie; 1, 2, 6, 7 ianuarie: Închis.
Recomandări utile pentru clienți:
Înainte de a vizita o unitate bancară, verificați programul online al sucursalelor și utilizați aplicațiile mobile, ATM-urile sau serviciile telefonice pentru urgențe.
Băncile își mențin disponibilitatea pe canalele digitale 24/7, iar call-center-urile oferă suport, mai ales în cazuri urgente.