5.6 C
București
miercuri, 4 decembrie 2024
AcasăSocialRomânii, cuceriți de magia edițiilor limitate: 7 din 10 aleg produse tematice...

Românii, cuceriți de magia edițiilor limitate: 7 din 10 aleg produse tematice de Crăciun

Studiul arată că peste 60% dintre români percep brandurile care lansează ediții tematice de Sărbători, ca fiind mai atrăgătoare

Produsele în ediție limitată, lansate cu ocazia Crăciunului sunt preferate de 7 din 10 români, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în 2024, scrie startupcafe.ro. Aceste ediții speciale atrag atenția consumatorilor, mai ales în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 44 de ani (74% ) și al femeilor (78%).

Studiul arată că peste 60% dintre români percep brandurile care lansează ediții tematice de Sărbători, ca fiind mai atrăgătoare. De asemenea, 64% dintre respondenți au declarat că dintre produsele reduse, cumpără un produs în ediție limitată, chiar dacă nu îl consumă de obicei, atrași de specificul sezonier și de aspectul festiv al ambalajelor.

Printre categoriile de produse preferate în perioada sărbătorilor de iarnă se află: alimentele (79%), băuturile (56%) și cosmeticele (39%).

De asemenea, mai mult de jumătate dintre români (52%) declară că vânează produse tematice de Crăciun, motivând decizia prin emoția specifică sărbătorilor (45%) și aromele de sezon, precum portocala (49%) și scorțișoara (35%).

Ambalajele festive, un factor decisiv
Aspectul vizual joacă un rol esențial în atracția față de aceste produse. Aproximativ 81% dintre români cunosc ambalajele festive importante, procentul fiind mai ridicat în rândul persoanelor cu venituri mari (88%).

„Edițiile limitate de Crăciun reușesc să creeze experiențe emoționale care depășesc simplul act al consumului. Ele simbolizează conexiunea cu atmosfera festivă, oferind consumatorilor un sentiment de apartenență și bucurie,” explică Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research.

Cercetarea a fost realizată online, între 20 și 26 noiembrie 2024, pe un eșantion de 1.003 respondenți reprezentativi pentru populația adultă din mediul urban și rural, utilizatori de internet. Marja de eroare a studiului este de ±3.1%, la un nivel de încredere de 95%. Aceste concluzii subliniază potențialul comercial al produselor tematice în perioada Sărbătorilor, oferind brandurilor și oportunități unice de a capitaliza emoțiile consumatorilor.

Dana Macsim
Dana Macsimhttps://www.romanialibera.ro
Dana Macsim este o profesionistă experimentată în jurnalism și comunicare, cu o carieră diversificată în mass-media și educație. A fost editor și prezentator de știri la Realitatea Plus din București, rol pe care l-a ocupat din decembrie 2019 până în iulie 2024. Începând cu 1 iulie 2024, Dana s-a alăturat echipei România Liberă. Anterior, a lucrat la Prima tv, Național Tv, Profit.ro și Money Channel în aceleași funcții. Dana a fost coordonator de marketing și comunicare la TCE 3 Brazi Group și expert în comunicare la Agenția pentru Dezvoltare Regională – Nord-Est. De asemenea, a fost manager la Centrul pentru Artă și Cultură Neamț și copywriter la Opera Comică pentru Copii din București. Pe lângă activitatea în jurnalism, Dana a fost și este profesor de limba franceză și de limba și literatura română la diverse instituții de învățământ. Dana deține un master în Comunicare de la Universitatea din București și este traducător și interpret certificat pentru limba franceză.
Cele mai citite

Ford lansează primul său automobil electric produs în România: Puma Gen-E

Ford a dezvăluit oficial Puma Gen-E, primul model complet electric asamblat în România, în fabrica Ford Otosan din Craiova. Modelul vine cu baterii produse...

Elena Lasconi: România nu este de vânzare şi nici de dat cadou Rusiei

Candidatul USR la alegerile prezidenţiale, Elena Lasconi, afirmă că a constatat în societate „frică” în urma primului tur de scrutin, având în vedere că...

Firmele din România vor trebui să-și actualizeze obiectul de activitate până în 2025

Începând cu 1 ianuarie 2025, va intra în vigoare un nou ordin emis de Institutul Național de Statistică, care vizează actualizarea Clasificării Activităților din...
Ultima oră
Pe aceeași temă