Hotelierii din Turcia se confruntă cu provocările inflației globale, dar își propun să îmbunătățească atât prețurile, cât și serviciile pentru anul 2025. Timur Azimov, Marketing Representative al Nirvana Hotels din Antalya, a anunțat că prețurile pentru pachetele turistice vor crește cu până la 30% anul viitor.
Azimov a precizat că, în ciuda acestui salt, și serviciile all inclusive vor fi îmbunătățite semnificativ, oferind oaspeților o experiență mai valoroasă, cu noi meniuri, băuturi premium și facilități extinse.
De asemenea, compania va gestiona provocările inflaționiste prin producerea internă de materiale și produse alimentare.
„Gestionăm provocările inflației globale, prezentă și în Turcia, printr-o abordare strategică, incluzând producerea internă a unor materiale și produse alimentare. Iar creșterea prețurilor pentru anul următor va fi sub 30%”, a spus Azimov.
În ceea ce privește cererea, hotelierii turci remarcă o creștere constantă a numărului de turiști români.
În 2023, hotelurile din portofoliul Nirvana Hotels au primit aproximativ 40.000 de turiști români, iar pentru anul viitor, se estimează o creștere de 20-25%, cu scopul de a dubla sau chiar tripla numărul acestora.
Ali Balaban, general manager la Nirvana Dolce Vita, a subliniat că România reprezintă una dintre piețele cele mai importante din Europa pentru grupul hotelier, înregistrând o creștere constantă a cererii din partea turiștilor români.
„Pentru anul viitor, ne așteptăm la o creștere de 20-25% și ne dorim să dublăm sau chiar să triplăm numărul de turiști români”, a declarat Balaban.
În total, hotelurile Nirvana au primit până acum aproximativ 10.000 de turiști români în unitățile de top ale grupului și aproape 40.000 de turiști români în toate hotelurile, incluzând segmentul mediu și lux.