13.9 C
București
vineri, 25 octombrie 2024
AcasăEconomieAntreprenor XXICreștere de 230% a traficului organic în mai puțin de un an...

Creștere de 230% a traficului organic în mai puțin de un an – povestea unei colaborări de succes între Aronia Charlottenburg și Limitless Agency, răsplătită în cadrul Galei Premiilor E-commerce

Aronia Charlottenburg, brandul de Aronia nr. 1 în România, a primit în luna octombrie Premiul pentru Excelență în E-commerce la categoria ‘’Produse Organice, Naturale și BIO’’ în cadrul competiției GPeC eCommerce Proficiency. Acest premiu, acordat în urma unei evaluări ce analizează prezența în mediul online a unui magazin în baza a peste 200 de criterii, a fost obținut cu ajutorul Agenției de Marketing Digital Limitless, agenție parteneră începând cu 2024.

230% – atât a fost creșterea traficului organic înregistrată de site-ul Aronia-Charlottenburg.ro comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Această creștere spectaculoasă se datorează, în mare parte, strategiei SEO create de Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, cu o experiență vastă pe piața de e-commerce.

Obiectivul asumat al Aronia Charlottenburg a fost întărirea poziției de cel mai puternic brand de Aronia din România, atât în ochii consumatorilor, cât și al competitorilor. Astfel, strategia gândită și implementată de către agenția Limitless a avut în vedere o creștere a vizibilității brandului, dar și o creștere a autorității în ceea ce privește cuvintele cheie relevante pentru brand. 

Alte rezultate notabile care au contribuit semnificativ la obținerea premiului au fost și o creștere a scorului de vizibilitate Google cu 20% (de la 18% la 38%), precum și o creștere de aproape trei ori a numărului de click-uri organice către site. 

Nu doar strategia SEO a avut un impact asupra obținerii premiului GPeC eCommerce Proficiency. Reprezentând una dintre cele mai serioase competiții adresate magazinelor online din diferite nișe, competiția se bazează pe un audit realizat urmărind peste 200 de criterii de evaluare, de către 28 de specialiști în E-commerce și Marketing. 

Abordarea multidisciplinară care a condus la câștigarea premiului în cadrul GPeC Gala

Abordarea multidiscplinară a strategiei de marketing online, îmbinând strategii SEO, strategii PPC și o analiză atentă a datelor a avut un impact major asupra performanței contului Aronia Charlottenburg.

Deviza cu care am pornit la drum atunci când am fondat Limitless Agency a fost că fiecare afacere are un potențial nelimitat de creștere și transformare. Atunci când ne uităm la un business, noi nu vedem doar cifre și strategii, ci visuri, pasiuni și oameni dedicați.

În cazul Aronia Charlottenburg, vorbind despre un business de familie, lucruri precum pasiunea pentru domeniu, o misiune personală puternică și dedicarea sunt cu atât mai vizibile. Astfel, obiectivul nostru asumat este ca prin tehnologie avansată, o abordare multidisciplinară și o echipă de experți dedicați să ne punem în slujba clienților noștri pentru cele mai bune rezultate.

spune Cristian Bolocan, Head of SEO și Managing Partner al Limitless Agency.

Un accent deosebit pus pe analiza datelor, prin intermediul TRUDA, dezvoltat intern, reprezintă unul dintre diferențiatorii principali ai agenției de marketing Limitless. 

‘’Ce face din TRUDA un ajutor cu impact major este faptul că are capacitatea de a oferi insight-uri atât la nivel de marketing, cât și la nivel de business. Analizând în timp real profitabilitatea produselor, utilizarea TRUDA ajută la luarea unor decizii strategice cu privire la tacticile PPC utilizate, astfel încât să putem vorbi despre o maximizare a investițiilor realizate în publicitatea plătită.’’

completează Cătălin Macovei, CTO & Managing Partner al Limitless Agency. 

Aronia Charlottenburg, fondată în 2015 de Cristian-Mihai Țîrcuș și partenera sa, Anca Țîrcuș, a devenit rapid un proiect de succes pe piața din România, cunoscând o dezvoltare accelerată și ajungând să fie în top trei branduri de nișă la nivel european. Fructul de aronia, renumit pentru beneficiile sale și conținutul ridicat de antioxidanți, este cultivat pe plantațiile din Charlottenburg, județul Timiș. Specificul culturii de aronia constă într-o singură recoltare anuală, urmată de o procesare rapidă a fructelor proaspăt culese, pentru a păstra toate beneficiile nutritive intacte.

Limitless Agency este una dintre cele mai mari agenții de marketing online din România. Cu un portofoliu care include peste 400 de magazine online din diverse industrii și administrând bugete de marketing ce au depășit 40 de milioane de euro, Limitless este specializată în servicii de SEO, PPC și Data. Toate acțiunile Limitless sunt dedicate unui scop comun: obținerea de rezultate excepționale pentru fiecare client.

Echipa Limitless consideră că fiecare afacere are un potențial nelimitat de creștere și transformare. Mai presus de cifre și strategii, Limitless vede visuri, pasiuni și oameni dedicați, având misiunea de a aduce rezultate concrete într-o lume aflată într-o continuă evoluție.

Cele mai citite

Piața asigurărilor Casco, în ascensiune: creștere de 12% în prima jumătate a anului 2024

Piața asigurărilor Casco a înregistrat un avans semnificativ în prima jumătate a anului 2024, atingând un volum al primelor brute subscrise de aproximativ 1,8...

BNR lansează o monedă comemorativă din argint dedicată lui Constantin I. Parhon, la 150 de ani de la nașterea acestuia

Banca Națională a României (BNR) va introduce în circuitul numismatic, pe 28 octombrie, o monedă din argint pentru a marca 150 de ani de...

Populația României continuă să scadă, iar îmbătrânirea demografică se accelerează

La 1 iulie 2024, populația României număra 21.779.000 persoane, în scădere cu 1% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit Institutului Național de...
Ultima oră
Pe aceeași temă