De multe ori cheia succesului personal şi profesional stă în calitatea actului de comunicare. Din acest motiv, Akcees revine în această toamnă cu o nouă ediţie Workshop Sessions dedicată dezvoltării abilităţilor de comunicare.
Pe 21 şi 22 octombrie, 25 de tineri vor avea ocazia să afle secretele comunicarii eficiente de la traineri şi invitaţi speciali de excepţie. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită iar aplicaţiile se realizează online la http://akcees.com/workshop .
„Creativ, stimulant, profesionist! A fost o experienţă grozavă şi mi-a dat şansa să învăţ de la oameni foarte bine pregătiţi şi deschişi. Am fost plăcut surprinsă de calitatea evenimentului, a trainerului şi a invitaţilor speciali şi îmi doresc să particip şi la alte evenimente organizate de echipa Akcees.” a declarat unul dintre participanţii ediţiei Workshop Sessions – Abilităţi de Comunicare.
Abilităţile de comunicare sunt esenţiale în viaţa de zi cu zi. Fie că trebuie să comunicăm într-un cadru formal (universitate, profesori, angajatori, mediul business) sau într-unul mai puţin formal (colegi, prieteni, familie), acestea reprezintă un factor decisiv pentru reuşita activităţilor pe care le întreprindem.
La Workshop Sessions participanţii vor învăţa şi exersa secretele comunicării eficiente, cum să îşi structureze şi formuleze mesajele pentru a atinge obiectivele dorite, dar şi cum să atragă şi să menţină atenţia publicului sau persoanelor cărora li se adresează. Toate acestea în cadrul a două zile intensive de training în care teoria va fi îmbinată cu elemente practice, studii de caz, aplicaţii şi jocuri interactive.
„Există competenţe şi abilităţi critice pentru dezvoltarea profesională a tinerilor care din păcate nu se formează pe băncile şcolii. Ne bucurăm că avem ocazia să completăm această lipsă la Workshop Sessions, prin metode de educaţie non-formală, şi mulţumim BRD Groupe Societe Generale pentru că investeşte în formarea tinerilor şi facilitează accesul gratuit al acestora la programe de training de calitate”, a declarat Cătălina Gaboră, Project Manager Workshop Sessions.
Sesiunea de training va fi susţinute de Otilia Toma, trainer BRD Groupe Société Générale. Absolventă a Academiei de Teatru şi Film din Bucureşti, Otilia a ales „scena” unde are şansa de a avea un „spectacol” în fiecare zi şi unde cunoştinţele şi experienţa ei aduc în mod direct valoare adăugată publicului: a devenit trainer. Având peste 7 ani de experienţă în domeniu, Otilia dezvoltă şi susţine programe de training şi se implică activ în formarea tinerilor prin dezvoltarea abilităţilor „soft” cu rezultate „hard”.
În plus, invitaţi speciali de excepţie vor fi alături de participanţi pentru a le împărtăşi acestora secretele comunicării eficiente. Printre aceştia se numără Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Societe Generale.
„Abilităţile de tip soft skills şi mai ales comunicarea sunt în ziua de astăzi „cerinţe obligatorii” în fiecare fişă de post. Comunitarea stă la baza unei bune colaborări şi este o premisă esenţială pentru construirea şi dezvoltarea spiritului de echipă. În grupul BRD căutăm să atragem candidaţi cu spirit antreprenorial, flexibili, care se pot adapta rapid pentru a performa şi care demonstrează spirit de echipă. În schimb, prin parteneriatul cu Akcees, oferim seria de traininguri Workshop Sessions prin care vizăm dezvoltarea angajabilităţii tinerilor şi un schimb de experienţă util în cariera lor profesională”, a declarat Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Societe Generale.
Workshop Sessions este proiectul Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani. Următoarea sesiune de training se va desfăşura pe 21 şi 22 octombrie în Bucureşti şi va fi dedicată dezvoltării abilităţilor de comunicare. Participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online prin completarea formularului disponibil la http://akcees.com/workshop. Aplicaţiile sunt deschise până sâmbătă, 12 octombrie, iar rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate joi, 17 octombrie.
Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor Romanian American Foundation, Cafe Tabiet şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România Internaţional, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studenţie.ro, Studentul.info, Best Resource şi Online Student.
Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociaţia Studenţilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studenţilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Fundaţia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.