Zvonurile anului trecut s-au confirmat. Gigantul IT american, Facebook a lansat, miercuri, aplicaţia Facebook At Work prin care le permite companiilor să îşi creeze propriile reţele de socializare, dedicate propriilor angajaţi. Aceste reţele de socializare pe care companiile pot să le creeze prin intermediul aplicaţiei Facebook At Work vor arăta şi vor funcţiona precum reţeaua de socializare Facebook, scrie techcrunch.com.
Facebook At Work este realizată astfel încât să furnizeze o posibilitate pentru utilizatori să comunice şi este o alternativă pentru e-mailuri şi pentru site-urile de intranet folosite în companii. Potrivit Facebook, informaţiile publicate pe aplicaţia Facebook At Work vor fi securizate, fiind confidenţiale şi păstrate separat de profilurile personale al angajaţilor.
Aplicaţia poate fi descărcată de pe dispozitivele cu sisteme de operare iOS şi Android, o versiune a Facebook at Work fiind accesibilă şi pe pagina principală a Facebook.
Pe de altă parte, şi LinkedIn a anunţat recent că plănuieşte să lanseze o nouă aplicaţie care să îi ajute pe utilizatorii săi să distribuie informaţii profesionale. LinkedIn, fondată în 2002, pune în legătură profesionişti şi companii şi oferă informaţii legate de locurile de muncă şi oportunităţile de angajare, mai scrie Mediafax.