Volvo XC60 a fost cel mai vândut SUV de clasă medie în Europa în 2015, arată statisticile companiei de cercetare din domeniul automobilistic JATO.
Poziția de leader a lui XC60 este obținută în timp ce segmentul SUV a devenit pentru prima oară cel mai popular segment auto din Europa în 2015, conform JATO.
XC60 a fost lansat în 2008 și a înregistrat cifre de vânzări care s-au îmbunătățit constant în fiecare an de atunci. Aflat în al nouălea an de producție, XC60 rămâne la cote de popularitate înalte în rândul clienților de automobile, fiind produs în peste 750.000 de unități de când a debutat.
În 2012 modelul a depășit plafonul de 100.000 pentru prima oară, iar în 2015 aproape 160.000 de exemplare XC60 au fost comercializate la nivel global. Cele mai importante piețe pentru XC60 în 2015 au fost China, Statele Unite ale Americii și Suedia. În Europa, XC60 a dovedit că se bucură de o popularitate ridicată în piețe cheie precum Germania, Marea Britanie și Franța.
Europa este cea mai importantă regiune de vânzări pentru Volvo Cars, reprezentând mai mult de jumătate din vânzările totale ale companiei la nivel global.