Vânzările BMW au urcat cu 9,5% anul trecut faţă de 2013, la 1,81 milioane de automobile, în timp ce la nivel de grup producătorul german a stabilit un record al livrărilor, ajungând la 2,12 milioane de unităţi, potrivit datelor publicate vineri de constructorul auto german, scrie Mediafax.
Audi a înregistrat un avans al vânzărilor anuale de 10,5%, la 1,74 de milioane de maşini, iar Mercedes a consemnat o creştere de 12,9%, la 1,65 de milioane de automobile sub marcă proprie, se arată în comunicatele emise vineri de cei doi producători.
"Succesul modelelor BMW X4 şi BMW Seria 2 Active Tourer demonstrează abilitatea noastră de a dezvolta noi vehicule şi de a atrage clienţi. Popularitatea modelelor i3 şi i8 indică rezultatele bune ale strategiei noastre bazate pe motoare electrice", a declarat Ian Robertson, directorul de vânzări al BMW.
BMW este lider mondial pe piaţa auto premium din 2005, când a depăşit Mercedes, în timp ce Audi ocupă locul al doilea din 2011. Atât Audi, cât şi Mercedes au anunţat că vor să devină lideri mondiali până în 2020.