Problemele se țin lanț pentru FC Steaua după ce clubul a pierdut marca proprie, în urma deciziei ÎCCJ. Numele Steaua București nu va mai putea fi folosit nici la televizor, astfel că posturile tv vor trebui să folosească un alt nume.
„FC Steaua SA” este numele pe care CNA l-a recomandat televiziunilor să-l folosească de acum înainte pentru clubul din Ghencea. Iar decizia a fost deja pusă în aplicare la meciul de miercuri, din semifinalele Cupei Ligii. Meciul a fost prezentat, la Digi Sport, ca având loc între Astra și FC Steaua SA.
Numele ar putea fi folosit din nou și la partida viitoare, din campionat, când FC Steaua SA va întâlni Pandurii Târgu Jiu, un preambul la finala Cupei Ligii, pe care o vor disputa cele două.
Încă din toamnă, de când a pierdut marca Steaua București, clubul lui Becali a încercat să-și creeze o identitate nouă, înregistrând la OSIM diferite mărci. În prezent Steaua evoluează cu o siglă nouă pe tricouri și deseori este folosit numele de FCSB, de altfel o marcă mai veche a clubului, înregistrată încă din vremea departamentului de marketing al lui Bobby Durbac.
Oficialii din Ghencea nu exclud ca negocierile cu Clubul Sportiv al Armatei, care deține vechea marcă, să continuie după ce se va încheia procesul de evaluare a mărcii Steaua București.
Steaua s-a calificat, miercuri, în finala Cupei Ligii, cu scorul general de 3-2, asta după ce a pierdut returul de aseară cu 0-2.