5.2 C
București
miercuri, 13 noiembrie 2024
AcasăEconomieMinisterul Turimsmului recunoaște: Nu s-a pus accent pe promovarea online şi a...

Ministerul Turimsmului recunoaște: Nu s-a pus accent pe promovarea online şi a fost o greşeală

Totuşi, secretarul de stat a menţionat că în paralel cu promovarea online vor fi prezente şi broşurile, dând Germania ca exemplu în acest sens.

Cristina Tărteaţă a fost prezentă marţi, la Constanţa, la lansarea “Cartei Albe a Turismului din România”, lucrare realizată de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR).

Ea a afirmat că ministerul nu a pus până acum accent pe promovarea online, dar că acest lucru se va schimba.

 
“Nu s-a pus mare accent pe promovarea online şi într-adevăr a fost o greşeală. Noi încercăm să corectăm acest lucru, avem în plan câteva proiecte vizând promovarea online alături evident şi de broşurile despre care unii dintre noi cred că sunt poate mai vechi şi nu se mai poartă broşurile. În funcţie de specificul pieţei pe care mergem şi de specificul turistului căruia ne adresăm sunt ţări care încă ne cer broşuri. O  să vă dau exemplu Germania”, a spus secretarul de stat.

Cristina Tărteaţă a precizat că în Germania, pentru segmentul de balneo, broşurile vor merge în paralel cu promovarea online.

„Am susţinut ideea promovării online, înţeleg foarte bine fenomenul şi acesta este viitorul. Dar cu toate astea mi s-a spus că sunt segmente de populaţie din Germania care încă apreciază foarte mult broşurile, în special pe segmentul spa, pe segmentul balneo aşa încât o să mergem în paralel chiar şi cu formele acestea mai tradiţionale de promovare”, a explicat secretarul de stat.

Cristina Tărteaţă a mai declarat că se lucrează la strategia în turism, una care nu a existat până acum.

“Trebuie să vorbim şi despre această strategie în turism, nici ea nu a existat. La finalul anului trecut am demarat discuţii cu Secretariatul General al Guvernului şi cu Banca Mondialşă astfel încât astăzi suntem în lucru pentru o strategie în turism. Deja experţii Băncii Mondiale şi Secretariatul General al Guvernului au avut întâlniri şi cu reprezentanţii industriei private şi cu toate ministerel”, a afirmat Cristina Tărteaţă.

Ea a menţionat că oficialii din minister şi-au propus ca primul draft al acestei strategii să fie gata la sfârşitul lunii septembrie sau începutul lunii octombrie, iar strategia finală în turism să fie gata până la sfârşitul anului.

În februarie, Romania.travel, portalul de promovare a României ca destinaţie turistică a fost închis întrucât reprezentanţii Ministerului Turismului, care îl au în administrare, nu au achitat taxa anuală pentru deţinerea domeniului, redevenind activ după ce ministrul Turismului, Bogdan Trif, a plătit taxa pentru redeschidere.

Cele mai citite

Salariul minim european, reglementat prin lege națională

Klaus Iohannis a promulgat Directiva 2022/2041 a Parlamentului European şi a Consiliului, privind salariile minime adecvate în Uniunea Europeană Proiectul de lege vizează transpunerea în...

Klaus Iohannis a promulgat legea privind cooperarea în domeniul militar şi tehnic între România și Maroc. Decretele semnate de șeful statului

Președintele Klaus Iohannis a promulgat, miercuri, pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul României şi Guvernul Regatului Maroc privind cooperarea în domeniul militar şi tehnic. Președintele României,...

Salariile din outsourcing cresc cu 7% în 2024, dar ritmul încetinește

Companiile din sectorul de outsourcing au înregistrat o creștere salarială de 7% în acest an, conform datelor de la Asociația Business Service Leaders (ABSL)...
Ultima oră
Pe aceeași temă