Un nou eposid al răfuielii ministrului Turismului, Elena Udrea, cu mogulii media. Vădit iritată de modul în care Realitatea TV şi Antena 3 au prezentat brandul turistic pe care ministra îl prezenta la Shanghai, Udrea a decis să dea replica pe blogul personal, monitorizat de Realitatea.net.
„Mă aflu la Shanghai, în China, unde mâine se va lansa brandul turistic al României. Am aflat că, în ţară, Realitatea Tv şi Antena 3 au pornit o adevărată campanie împotriva brandului turistic. În aceste condiţii, mă simt datoare cu câteva precizări pentru a contracara comentariile tendinţioase care au apărut încă înainte de lansarea brandului turistic”, îşi începe Udrea postarea.
Potrivit ministrului Udrea, Realitatea TV „a încercat să simuleze imparţialitatea, cerând din partea PDL un nume de invitat care să participe la un talk-show pe această temă”, scrie Udrea, care adaugă că propunerile sale nu ar fi fost agreate şi „s-au cerut un cântăreţ sau un actor care să-şi dea cu părerea”.
„De cealaltă parte, Antena 3 a purces la atac pentru că, spun ei, m-aş juca „pe bani grei”. „Ziariştii imparţiali” se fac că uită un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizaţi decât în acest sens. Problema lor adevărată sunt tocmai „banii grei”. Sunt convinsă însă că, dacă banii ar fi intrat în buzunarele lui Voiculescu sau Vîntu, atunci brandul turistic ar fi fost cel puţin „revoluţionar””, notează Udrea.
Antena 3 a mers chiar până acolo încât să spună că trebuia să rămânem cu „Land of choice”, continuă Udrea. „Au dat dovadă de maximum profesionalism, omiţând că acesta este numele unei campanii de promovare a României, şi nu un brand turistic”, explică democrat-liberala.
Brandul turistic al României, asigură Udrea, este „cel mai serios demers de acest tip realizat până acum în ţara noastră”.
„Ce nu înţeleg Realitatea Tv şi Antena 3 este că brandul turistic nu este al Elenei Udrea şi că, după ce voi pleca din fruntea MDRT, nu-l voi lua acasă. El reprezintă începutul unei campanii de promovare de succes. E un prim pas către o industrie turistică profesionistă. Brandul ne ajută să promovăm turismul românesc, dar nu rezolvă problemele structurale ale domeniului. Pe acestea nu le putem soluţiona decât împreună”, îşi încheie Udrea postarea.