4.3 C
București
duminică, 29 decembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăSolutie de criza: biroul virtual

Solutie de criza: biroul virtual

Strategie. In contextul actual, cheltuielile imobiliare pot fi reduse apeland la variante inovatoare.

Dupa salarii, intr-o afacere, costurile imobiliare au ponderea cea mai mare in cadrul cheltuielilor fixe. Companiile care adopta practici flexibile de lucru isi vor putea diminua treptat cheltuielile imobiliare, iar capitalul economisit il pot reinvesti.
Astfel, un numar tot mai mare de intreprinderi isi echipeaza angajatii cu laptopuri si agende electronice si ii muta din sedii pentru a-si reduce cheltuielile.
Regus Group, lider mondial in sectorul furnizorilor de solutii pentru spatii de lucru, inregistreaza o crestere a numarului de contracte pentru birouri virtuale, in parte datorita acestui nou trend corporatist.   
"In mediul economic dificil de astazi, angajatorii adopta solutii flexibile privind spatiul de lucru, ca strategie-cheie in afaceri", a afirmat, intr-un comunicat, Mark Dixon, CEO al Regus Group.
Programul Birouri Virtuale, apartinand companiei amintite, s-a dovedit a fi o solutie populara printre firmele care doresc sa isi diminueze costurile operationale, mai spune reprezentantul Regus Group.

Studiu de caz
GBB Group este o companie olandeza de consultanta cu sediul in centrul Regus Sloterdijk din Amsterdam, ai carei angajati lucreaza de la distanta, dar au nevoie de facilitati situate central pentru intalnirile cu clientii. Compania utilizeaza serviciile Regus Birouri Virtuale pentru a-si stabili o adresa business de prestigiu si a avea acces la personal de asistenta, fara cheltuielile asociate angajarii si mentinerii unui post de asistent permanent.
Directorul GBB Group, Richard Gillebaard, explica avantajele biroului virtual: "Angajatii nostri adesea lucreaza de acasa sau de la distanta. Pentru clientii nostri, un birou traditional implica cheltuieli operationale mai ridicate".

Eficienta si succes
Birourile virtuale sprijina firmele in reducerea costurilor imobiliare, constituind, in acelasi timp, o resursa pentru companiile care doresc sa testeze piete noi fara ca acest lucru sa implice costuri sau riscuri suplimentare.
Bluefish Pharmaceutical AB, o companie suedeza ce a inregistrat o crestere rapida, foloseste birourile virtuale pentru a urmari noi oportunitati de afaceri.
"Pentru un cost lunar fix, birourile virtuale ne permit sa ne extindem pe piete din intreaga Europa, cum ar fi Franta, Spania, Ungaria, Polonia, Portugalia, Romania si Irlanda, in afara de cea pe care o avem deja in Austria", a declarat Olof Nord, CFO al Bluefish Pharmaceuticals AB.

Mai putin cu 60%
Potrivit calculelor realizate de Regus, companiile isi pot diminua costurile imobiliare cu pana la 60-80% prin implementarea strategiilor privind spatiile de lucru flexibile. In prezent, peste 400.000 de clienti beneficiaza de facilitatile Regus Group din intreaga lume, prin cele 1.000 de puncte de lucru situate in 450 de orase din 75 de tari.

Cele mai citite

Românii, tot mai nemulțumiți de viață: Criza politică urcă pe lista principalelor temeri

Războiul din apropierea României rămâne o sursă majoră de îngrijorare pentru 24% dintre respondenți Un sondaj realizat de Institutul Român pentru Evaluare și Strategie (IRES)...

Record de intervenţii Salvamont: 132 de persoane salvate în ultimele 24 de ore

Din totalul apelurilor primite, cele mai multe au fost pentru Salvamont Lupeni Dispeceratul Naţional Salvamont a anunţat duminică dimineaţă un “record nedorit” în acest sezon...

Update: Tragedie aviatică în Coreea de Sud: cel puțin 167 de morți, două persoane salvate

La bord se aflau 175 de pasageri și șase membri ai echipajului Cel puțin 167 de persoane au murit, după ce un avion de linie...
Ultima oră
Pe aceeași temă