La obţinerea acestor rezultate au contribuit în mod esenţial şi sucursalele celui mai mare retailer de încălţăminte din Centrul şi Sud-Estul Europei.
Deichmannn Austria joacă un rol central în strategia de dezvoltare a grupului în Centrul şi Sud-Estul Europei, coordonând de la Viena extinderea în Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, România, Bulgaria şi cât de curând şi în Serbia.
La vânzarea de perechi Deichmann Încălţăminte în România a atins o creştere semnificativă de 56% până la 1,36 milioane perechi (2009: 771.371).
Şi cifra de afaceri brută a crescut până la 115,98 milioane lei – 27,4 milioane euro- (2009: 63.769.444 lei). Cu 15 magazine inaugurate anul trecut, sucursala din Romania a ajuns să deţină 36 magazine. A creat 120 noi locuri de muncă, având la final de an 340 angajaţi în total, cu 55% mai mult decât în anul precedent.
Grupul Deichmann a crescut pe plan internaţional cu 12,5%
Pe plan internaţional grupul a vândut în 2010 în 19 ţări europene – s-a adăugat şi Spania – şi în SUA peste 152 milioane de perechi încălţăminte. Adică cu 14 milioane perechi sau cu 10% mai mult decât în anul precedent. Cifra de afaceri cumulată a grupului a crescut cu 12,5% de la 3,4 la 3,93 miliarde euro (net 3,4 miliarde). La finalul anului 2010 erau 2,939 magazine pe plan internaţional (2009: 2.767) şi circa 30.000 angajaţi (2009: 28.000).
În 2011 vor fi investite 194 milioane euro în noi magazine şi depozite.
Grupul se va extinde cu încă două ţări – Portugalia şi Serbia – fiind astfel prezent în 21 ţări europene şi în USA.
Compania este lider de piaţă european în domeniul retailulului de încălţăminte, având peste 30.000 angajaţi pe plan internaţional.
Sub numele Deichmann activează filiale în Anglia, Austria, Bulgaria, Cehia, Croaţia, Danemarca, Germania, Italia, Lituania, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia şi Ungaria.