Profilul a fost realizat de către PokerStars pe baza rezultatelor unor sondaje derulate cu un esantion de 2.700 de jucători din diverse ţări, care au câştigat între 10.000 şi 100.000 Lifetime VIP.
Player Points (VPP sunt utilizate pentru a măsura cât de mult joacă o persoană în turneele cu sume de bani reale şi partidele cash ale PokerStars).
Profilul jucătorului arată astfel:
85% din jucători sunt bărbaţi, 10% femei
39% sunt persoane neimplicate într-o relaţie
61% locuiesc într-un oraş mare – comparativ cu un oraş mic/sat
54% au studii universitare sau de masterat
48% deţin o casă/un apartament
70% spun că sportul este important sau foarte important în viaţa lor
48% asistă la un eveniment sportiv săptămânal sau lunar
66% spun că muzica este importantă sau foarte importantă în viaţa lor; genuri populare Hip Hop, Pop şi Rock
51% joacă peste 16 ore de poker online pe săptămână, iar 15% joacă peste 31 de ore de poker pe săptămână
53% se consideră a fi consumatori de produse de lux sau de înaltă calitate
49% spun că imaginea si aspectul sunt importante pentru ei
58% se consideră a fi consumatori online
66% fac shopping online şi 64% folosesc site-urile media de socializare.
„Am vrut să creăm nu doar cel mai bun produs de pe piaţă, ci şi cel mai bun produs pe care îl putea crea PokerStars, atfel încât am preferat să aşteptăm până când am fost convinşi că ne-am atins obiectivul. Sperăm că şi jucătorii noştri vor fi de aceeaşi părere!
Gândiţi-vă cum jucaţi jocuri pe o tabletă, stând întinşi pe o canapea – sau cum folosiţi un telefon mobil, stând în picioare sau chiar în timp ce mergeţi.
Am apelat la elemente de design utilitar, dorindu-ne să creăm un joc de poker excepţional, pentru diversele tipuri de dispozitive mobile folosite de jucători.
Aceasta a fost concluzia unui proces îndelungat de gândire, axat în mod special pe pokerul mobil”, a declarat Jeffrey Haas, director of New Platforms, PokerStars.