CNA a anunţat miercuri câştigătorul licitaţiei organizate pentru alegerea furnizorului Serviciului Naţional pentru Măsurarea Audienţelor în perioada 2016-2019. Comisia paritară care a decis câştigătorul a fost formată din cinci membri CNA, cinci reprezentanți ai posturilor TV și cinci ai agențiilor de publicitate, scrie B1.
”Vă pot anunța că, conform notării, căștigătorul acestei licitații este Kantar Media. Sistemul de măsurare este identic. Numărul de gospodării instalate va rămâne la fel, adică peste 1.300 de gospodării instalate”, a precizat Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române de Măsurare a Audienţelor.
Licitaţiile pentru desemnarea companiilor care măsoară audienţele TV sunt organizate din patru în patru ani conform prevederilor din Legea Audiovizualului. Cu toate că preţul contractului nu a fost precizat, în cadrul conferinţei s-a anunţat că valoarea acestuia este foarte apropiată, "dar puţin în jos" faţă de cea actuală.
Kantar Media a fost realeasă pentru a realiza şi în următorii 4 ani măsurătorile de audienţă ale tuturor televiziunilor din România.Compania este furnizorul audienţelor încă din 2012.