-0.2 C
București
miercuri, 1 ianuarie 2025
AcasăSpecialCe companie va măsura audienţele TV în următorii ani

Ce companie va măsura audienţele TV în următorii ani

CNA a anunţat miercuri câştigătorul licitaţiei organizate pentru alegerea furnizorului Serviciului Naţional pentru Măsurarea Audienţelor în perioada 2016-2019. Comisia paritară care a decis câştigătorul a fost formată din cinci membri CNA, cinci reprezentanți ai posturilor TV și cinci ai agențiilor de publicitate, scrie B1.

”Vă pot anunța că, conform notării, căștigătorul acestei licitații este Kantar Media. Sistemul de măsurare este identic. Numărul de gospodării instalate va rămâne la fel, adică peste 1.300 de gospodării instalate”, a precizat Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române de Măsurare a Audienţelor.

Licitaţiile pentru desemnarea companiilor care măsoară audienţele TV sunt organizate din patru în patru ani conform prevederilor din Legea Audiovizualului. Cu toate că preţul contractului nu a fost precizat, în cadrul conferinţei s-a anunţat că valoarea acestuia este foarte apropiată, "dar puţin în jos" faţă de cea actuală.

Kantar Media a fost realeasă pentru a realiza şi în următorii 4 ani măsurătorile de audienţă ale tuturor televiziunilor din România.Compania este furnizorul audienţelor încă din 2012. 

Cele mai citite

România, oficial în Spaţiul Schengen terestru: modificări majore la punctele de trecere a frontierei

Decizia marchează o etapă istorică pentru România și Bulgaria, care devin graniţe externe ale Spaţiului Schengen România şi Bulgaria au intrat, de la miezul nopţii,...

Program special pentru instalațiile de transport pe cablu din Sinaia, în prima zi a anului

Telegondola şi telecabina care transportă turiştii din Sinaia către pârtiile situate la cota 2000, vor fi puse în funcţiune mai târziu, decât în ​​zilele...
Ultima oră
Pe aceeași temă