Formatul românesc , „Dracula Tour Challenge”, creat de Media Factory, a intrat în finala celui mai important târg de programe TV din lume.
„Dracula Tour Challenge” este o emisiune tip concurs în care competitori din afara României sunt invitaţi în Transilvania să dea piept cu miturile legate de faimosul conte Dracula. Obiectivele acestui format TV sunt atât crearea unui reality-show pe cât de plin de adrenalină, pe atât de amuzant, dar şi să familiarizeze publicul de pe alte meleaguri cu istoria şi legendele legate de vampiri, făcând astfel şi o binevenită promovare Transilvaniei şi, implicit, României.
Târgul de formate TV MIP va avea loc pe 2 şi 3 aprilie în cea mai cunoscută locaţie din Cannes, Palatul Festivalului. Anual, la târg se adună cei mai importanţi oameni ai industriei TV din întreaga lume veniţi la shopping de formate originale şi inteligente. În finala competiţiei, „Dracula Tour Challenge” se află alături de alte cinci idei de emisiune. „Formatul a fost creat de noi şi dezvoltat apoi împreună cu compania americană Small World IFT, care şi-a trecut deja numele de la înscriere ca distribuitor al formatului. De altfel, şi prezentarea live de la Cannes o vom face împreună cu ei”, spune Marius Toader, director de creaţie al Media Factory.