Un banner imens, care conţine portretele a peste 1.400 de locuitori ai oraşului Marii Uniri, a fost amplasat în centrul Alba Iuliei.
Primăria municipiului Alba Iulia şi fotograful Romulus Oprişcan au realizat cea mai originală campanie de promovare a unui oraş din România. Prin „Marea înfăţişare”, peste 1.400 de albaiulieni s-au lăsat fotografiaţi în această vară de către Romulus Oprişcan, fost angajat al Ediţiei de Transilvania a României Libere. Portretele acestora fac parte, astfel, din noul logo al oraşului Marii Uniri, care tocmai a fost amplasat pe faţada unui magazin din centrul municipiului ardelean.
Formă de cetate
Mesh-ul are o suprafaţă de aproape 200 de metri pătraţi, iar cele peste 1.400 de portrete au fost aranjate sub forma cetăţii Alba Carolina. Sub titlul „Albaiulienii îşi iubesc oraşul”, fiecare participant la această campanie îşi poate căuta fotografia pe respectivul logo la adresa www.albaiuliamea.ro. Întreaga campanie a fost programată să înceapă odată cu Zilele Oraşului, ce au avut loc la finalul lunii mai, însă din cauza vremii nefavorabile primele fotografii au fost făcute abia în primul week-end din luna iunie. La finalul respectivei luni campania a luat sfârşit şi, chiar dacă iniţial obiectivul era de realizare a măcar 1.000 de fotografii, Romulus Oprişcan a făcut peste 1.400 de portrete.