Amatorii de reduceri au putut achiziţiona vinerea trecută tot felul de produse, de la electrocasnice şi gadgeturi până la mobilă şi bilete la teatru. Black Friday a cuprins însă şi piaţa vacanţelor. Mai multe agenţii de turism am decretat ziua de vineri, ziua reducerilor de până la 50%. Cum au mers vânzările şi pentru ce au optat românii?
• Cosmina Vladu, manager operaţiuni, Prestige Tours
”Cel mai bine s-au vândut pachetele de Revelion pentru Dubai şi Cipru, excursia în Kenya, dar şi programele pentru vară pentru Turcia, Grecia şi Spania. Reducerile au fost între 15 şi 40%. În total am vândut de 102.500 euro. Vinerea care a trecut am marcat-o ca fiind Early Black Friday”.
Citeşte şi: Unde mergem de Revelion?
• Alin Burcea, proprietar, agenţia Paralela 45
”Vineri am avut foarte multe vizualizări. Vreo 15.000. Însă am făcut doar 50 de rezervări, adică pentru circa 100 de persoane. Aceste rezervări s-au făcut pentru chartetele de vară, reducerile fiind de 30% faţă de preţul iniţial. În total, vorbim de vânzări de aproximativ 100.000 de euro. Mă aşteptam la 200.000 de euro. Nu ştiu unde am greşit, este pentru prima dată când vindem în „stil” Black Friday. Poate oamenii se aşteptau la reduceri mai mari”.
• Eliza Dănăilă, director adjunct, Malta Travel
”De Black Friday am vândut 7 pachete pentru Revelionul în Malta. Am scăzut preţurile, în medie, cu 25%. Pentru noi acest lucru înseamnă o creştere cu circa 15% a vânzărilor faţă de o zi obişnuită de vineri”.