Un restaurant din Arizona folosește inteligența artificială pentru a ajuta la preluarea comenzilor clienților.
Un restaurant Carl’s Jr. din Buckeye este una dintre primele locații din țară care a încheiat un parteneriat cu Presto Automation pentru a folosi inteligența artificială pentru a prelua comenzile, potrivit presei internaționale.
„Acest nou sistem este fiabil, funcționează 24 de ore din 24, 7 zile din 7 și este de mare ajutor”, a declarat Agustin Medina, managerul locației.
Medina a spus că sistemul se poate adapta la ceea ce spune clientul și poate chiar să ofere și alte produse din meniu.
„Am fost puțin surprins la început, dar avea o voce foarte plăcută”, a spus un client.
Medina a declarat că noul sistem de inteligență artificială nu este menit să ia locurile de muncă ale angajaților umani, ci să ajute personalul său să se concentreze pe alte sarcini, cum ar fi pregătirea mâncării.
„Nu reducem orele de lucru și nici nu dăm afară, ci este doar este cineva în plus care ne poate ajuta”, a spus el.
Inteligența artificială preia comanda și o trimite pe un ecran din interiorul restaurantului, unde angajații pregătesc apoi mâncarea.
În general, procesul este puțin mai lent spre deosebire de un angajat uman. Cu toate acestea, un membru al personalului este în așteptare, pentru orice eventualitate.
„Purtăm mereu căștile, astfel încât suntem întotdeauna gata să intervenim”, a spus Medina.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!