De-a lungul timpului PPC a devenit atat de eficient, incat experti și oameni de afaceri de succes l-au recomandat ca mijloc de promovare excelent al afacerilor online.
Ce este PPC?
PPC reprezinta Pay-per-Click, o platforma de marketing online in care de exemplu o agentie marketing online care se ocupa de anunturile voastre, are dreptul sa plateasca motorului de csutare o anume suma de fiecare data cand anuntul primește un click. Practic, este o metoda de a cumpara vizite pe websituri, in loc sa castigi vizitele in mod organic. Veniturile pe care marketerii le genereaza din servicii ppc au crescut spectaculos. Prin urmare, devine esentiala promovarea ppc in strategiile de marketing digital.
Datorita acestei importante sporite, sa vedem de ce promovarea ppc este salvatoare pentru orice afacere.
1. Platiti numai pentru reclame
PPC reprezinta o platforma foarte simpla pentru publicitate online, fara nimic ascuns, totul este limpede in campanii ppc. Cand o agentie ppc creeaza o campanie, platesti Google (sau orice alt motor de cautare) pentru listarea anunturilor tale in partea de sus si in dreapta listelor de cautare organica.
Cand cineva face clic pe anuntul tau, trebuie sa platesti costul pe click din bugetul alocat. Dupa ce bugetul de promovare pay per click este epuizat, Google nu va mai afisa anunturile tale. De exemplu: daca platesti 5 USD pentru un clic, clicul duce de exemplu la o vanzare de 200 USD. Obtii un profit deloc neglijabil.
Aceste servicii promovare online si campanii ppc ofera firmelor sanse sporite pentru a-si mazimiza randamentul investitiilor. Majoritatea oamenilor de afaceri prefera sa ceara celor care se ocupa de marketing, de obicei fiind vorba de o agentie pay per click sa prefere publicitatea PPC. In acest mod, platesc doar pentru clic-uri si stiu exact ce buget sa aloce pentru promovarea ppc
2. Va controlati bugetul
Bugetul este elementul de baza al oricarei afaceri si are importanta speciala in promovare pay per click. O agentie marketing digital seteaza bugetul de publicitate ppc si clientul isi poate controla foarte eficient cheltuielile. In general, se stabileste un buget zilnic, saptamanal si lunar pentru servicii ppc. Bugetele PPC pot fi editate in funcție de cerinte si ori de cate ori este necesar.
Este destul de evident ca nu veti putea obtine rezultate grozave cu un buget limitat, deoarece rezultatele depind de cat de competitive sunt cuvintele cheie si relevanta in industrie. Spre deosebire de publicitatea traditionala in care nu stiti cum se distribuie bugetul de marketing, o agentie promovare online va tine o evidenta stricta a cheltuielilor si va demonstra rezultatele obtinute de promovare pay per click.
3. Anunturi bine tintite
Cu PPC, puteți alege exact spațiul in care doriti sa fie afisate anunturile. Aceasta inseamna ca puteti directiona cat mai eficient campaniile de marketing prin intermediul PPC. Intr-o campanie PPC, o agentie marketing seteaza pentru client directionarea precisa cu cuvinte cheie, catre publicul tinta. In acest fel, se asigura ca anunturile dumneavoastra sunt afisate publicului corect la momentul potrivit, astfel incat sa generati oportunitati reale si relevante.
Cu ajutorul optiunilor de retargeting, puteti contacta persoanele care au aratat interes pentru produsul sau serviciul dumneavoastra. Anunturile PPC pot fi modificate, testate si optimizate pentru a obtine eficienta maxima.