După ce a testat-o vreme de 18 luni în Asia de sud-est şi America Latină, gigantul american este pregătit să lanseze Facebook Gaming pe Android şi iOS.
Aplicaţia va facilita crearea stream-urilor video din jocuri, pe de o parte, şi urmărirea acestora, într-un mod similar secţiunii de jocuri din Facebook, pe de altă parte.
Obiectul principal al stream-urilor îl vor reprezenta jocurile casual, însă va exista o funcţie, numită Go Live, care va permite şi upload-ul înregistrărilor făcute separat, în alte jocuri.
Înregistrările pot fi transmise direct pe paginile de Facebook, ceea ce simplifică mult procesul de publicare online a conţinutului şi deschide calea streaming-ului gamerilor de ocazie.
Facebook Gaming nu include reclame, cel puţin acum, la început. Există o funcţie prin care spectatorii pot trimite sume de bani creatorilor de conţinut, sume din care Facebook opreşte un comision.
Facebook se află în urma YouTube şi Twitch pe zona de streaming pentru gaming. Gaming-ul, în ansamblu, reprezintă o piaţă în valoare de 160 miliarde de dolari.
Din cei 2,5 miliarde de utilizatori Facebook, peste 700.000 sunt implicaţi în ceea ce înseamnă gaming.