Bill Tang a subliniat că cererea crescută pentru rețele multi-RAT, virtualizare și transformare în cloud în timpul pandemiei globale a adus presiune fără precedent și noi provocări pentru rețelele de transportatori, și anume, eforturile necesare pentru a proteja stabilitatea și securitatea operatorilor de transport globali.
În 2020, Huawei Global Technical Service (GTS) a implementat 850.000 de modificări ale rețelei și a interceptat accesul neautorizat de milioane de ori. Huawei GTS a asigurat 5 „neîntrerupt”, care reprezintă operațiuni de rețea neîntrerupte, furnizarea continuă de piese de schimb, răspuns TAC, inspecție non-stop a rețelei la fața locului, întreținere și comunicare cu clienții în timpul pandemiei și nu numai. În 2021, Huawei va continua să își respecte angajamentele și să ofere sprijin prin serviciul pentru clienți.
Bill Tang a subliniat că a arăta deschidere înseamnă a oferi clienților asigurarea că sunt îngrijiți. Mijloacele digitale sunt utilizate pentru a prevedea și preveni riscurile rețelei, pentru a răspunde rapid la probleme, pentru a garanta evenimentele cheie și pentru a oferi o experiență optimă în rețea. Asigurarea stabilității acestor operațiuni de rețea este responsabilitatea Huawei. Securitatea rețelei și protecția confidențialității sunt prioritățile de top ale Huawei. Prin îmbunătățirea continuă a securității datelor și a încrederii în operare, clienții pot fi siguri când utilizează serviciile Huawei. Deschiderea înseamnă și inovație. Mai multe tehnologii digitale sunt introduse în fiecare fază a serviciilor pentru a obține experiență și valoare de rețea noi.
Securizare cu servicii proactive
Securizarea rețelelor cu servicii proactive este cel mai important lucru de făcut pentru a asigura stabilitatea rețelei. Huawei are o echipă de peste 4.500 de experți locali în întreținere pentru a asista clienții în întreținerea de rutină. Experiența experților companiei se acumulează pe platformă pentru a forma o bază de cunoștințe imensă și bogată.
Această bază de cunoștințe poate fi partajată rapid în timpul unor scenarii specifice pentru a se asigura că sutele de sisteme de rețea care rulează în întreaga lume rămân stabile. Cu ajutorul platformei cloud de analiză a riscurilor și a verificărilor experților, 85% din riscurile majore ale rețelei pot fi identificate și rezolvate cu precizie înainte de a se face daune.
Numai în 2020, peste 500 de accidente majore din întreaga lume au fost evitate din cauza acestei baze de cunoștințe. Pentru a face față schimbărilor dinamice ale rețelei, Huawei are peste 1000 de experți din Centrul de Asistență Tehnică Globală (GTAC), care rezolvă în orice moment problemele de rețea ale clienților și riscurile potențiale. Cu o bază de cunoștințe puternică combinată cu o abordare caldă a serviciului pentru clienți, clienții rareori întâmpină defecte în rețelele lor.
Platforma Huawei TAC2.0 răspunde rapid la erorile din rețea. De asemenea, clienții pot contacta reprezentanții serviciului clienți Huawei și pot obține un răspuns într-un minut. Pentru biletele de urgență urgente, experții globali sunt convocați în termen de 5 minute, iar cu ajutorul platformei de operare, soluțiile de recuperare sunt livrate rapid în 20 de minute pentru aprobarea experților.
Serviciile pot fi recuperate în mai puțin de o oră. Pentru asigurarea cheie a evenimentelor, bazată pe principiile de prevenire înainte de un eveniment, participarea la un eveniment și un rezumat după un eveniment, Huawei a menținut un record zero de accidente și zero întreruperi timp de 20 de ani consecutivi.
Asigurarea calității operatorilor
Cea mai bună experiență în rețea este un alt factor important pentru asigurarea calității rețelei operatorilor. Doar cele mai bune dispozitive și servicii profesionale pot oferi cele mai bune experiențe de rețea. Pe de o parte, Huawei folosește cele mai noi tehnologii și modele de algoritmi, precum colaborarea 4G / 5G și optimizarea algoritmului, pentru a îmbunătăți experiența în rețea și a ajuta clienții să obțină poziția de lider în testele de experiență în rețea.
Pe de altă parte, tehnologiile și platformele de vârf oferă noi experiențe și valoare pentru rețelele de transportatori. Prin automatizare, inteligență, baze de cunoștințe și tehnologii de viziune asistată de mașini sunt implementate operațiuni la distanță, protejând sănătatea personală a operatorilor și îmbunătățind eficiența lor de funcționare și experiența generală a utilizatorului.
În cele din urmă, Bill Tang a subliniat că împreună cu clienții, Huawei va proteja rețelele și va aduce căldură serviciilor sale pentru clienți. Chiar și în fața imprevizibilității, serviciile Huawei îi fac pe fiecare utilizator să se simtă îngrijit. Privind în viitor, Huawei se străduiește să ofere clienților servicii stabile, de încredere, profesionale și inovatoare și să creeze în mod continuu o valoare mai mare pentru societate și clienți.
De la prima întâlnire a grupului de utilizatori Huawei în urmă cu 13 ani, un consiliu consultativ format din 12 reprezentanți din baza de clienți Huawei a lucrat cu peste 440 de clienți voluntari pentru a oferi în mod activ informații de conducere din industrie care formulează sugestii pentru operațiunile Huawei.
Apoi, în colaborare cu echipele de proiect Huawei, Consiliul participă la proiecte de îmbunătățire pentru a aborda principalele probleme identificate. Până în prezent, peste 60 de astfel de proiecte au fost implementate pentru a îmbunătăți continuu calitatea produselor, serviciilor și soluțiilor Huawei și pentru a crea o valoare mai mare pentru clienții noștri.
Întâlnirea grupului de utilizatori Huawei 2021 a avut loc în perioada 13-14 iulie 2021 și este organizată în jurul temelor „Ascultare | Cooperare | Îmbunătățire | Dezvoltare”. Este o platformă pentru clienți, experți Huawei și parteneri din întreaga lume pentru a schimba și împărtăși idei. Vă rugăm să vizitați: www.huawei.com/minisite/hugm2021/en/