Rochia care a iscat controverse pe Internet din cauza diferențelor de percepție a culorilor este folosită într-o campanie împotriva violenței domestice, realizată de organizația The Salvation Army, informează The Independent.
Deschideți galeria foto de mai sus pentru a vedea posterul campaniei împotriva violenței domestice
Citește și: CONTROVERSĂ în social media, generată de o ROCHIE. Ce culoare are?
Posterul campaniei arată o femeie îmbrăcată în varianta cu alb și auriu a rochiei. Modelul are mai multe vânătătăi, pe față și pe corp.
Lângă victima violenței domestice apare întrebarea „De ce este atât de greu să vezi negru și albastru?”, iar sub întrebare apare mesajul: „Singura iluzie pe care ai putea să o ai este să crezi că a fost alegerea ei. Una din șase femei este victimă a unui abuz. Opriți abuzurile împotriva femeilor”.
Rochia, creată de compania Roman Originals, a iscat controverse pe Internet, din cauză că oamenii i-au perceput culorile în mod diferit. Unii au văzut rochia în culorile alb și auriu, iar alții au văzut-o în albastru și negru.
Citește și: GALERIE FOTO. Personajele „Looney Tunes”, vedetele colecţiei de toamnă Moschino
Un sondaj realizat pe internet, Buzzfeed Poll, a arătat că dintre 3.4 milioane de votanți, doar 32% au perceput rochia în culorile adevărate, albastru și negru.
Rochia a mai fost folosită în scop caritabil, pentru proiectul „Comic Relief”, care ajută persoanele fără adăpost. Unul dintre principalii susținători ai proiectului a fost celebrul actor Robin Williams.