România a câștigă pentru prima dată premiul cel mare la o categorie UEFA Grow Awards.
Proiectul SuporteRO, dezvoltat de FRF împreună cu sponsorul principal PENNY, a câștigat la categoria „Parteneriate comerciale” a UEFA Grow Awards.
Dezvoltarea brandului SuporteRO, dedicat susținătorilor fotbalului românesc, marchează reușita celui mai mare proiect de licențiere din sportul românesc, totul într-o perioadă în care pandemia COVID-19 a afectat competițiile sportive, potrivit sponsorului Naționalei României.
„Lansarea mascotei RONNY completează proiectul câștigător SuporteRO, din dorința de a le dedica experiențe inedite tuturor susținătorilor fotbalului românesc, pe lângă produsele speciale”, se precizează într-un comunicat de presă al Penny România, remis cotidianului național „România liberă”.
Excelența în afara terenului a fost sărbătorită săptămâna trecută, cu Premiile UEFA Grow, care recunosc, începând din anul 2015, realizările asociațiilor naționale de fotbal în opt domenii de dezvoltare strategică.
Premiile UEFA Grow răsplătesc cele mai de succes inițiative și modele de bune practici ale unora dintre cele 55 de asociații membre UEFA, pentru a asigura maximizarea întregului potențial pe teren și în afara terenului.
Ceremonia de premiere UEFA
Ceremonia de premiere de anul acesta s-a desfășurat online în contextul pandemiei COVID-19 și a fost transmisă live, gazdele ceremoniei fiind legende în lumea fotbalului, Luis Figo și Nadine Kessler.
În cadrul evenimentului, România, prin intermediul proiectului SuporteRO dezvoltat de PENNY în parteneriat cu FRF, a câștigat premiul cel mare la categoria „Parteneriate comerciale”. În cadrul categoriei, au mai fost nominalizate ca finaliste federațiile din Norvegia și Finlanda.
„Ne bucurăm de faptul că UEFA a apreciat proiectul pe care l-am dezvoltat împreună cu PENNY, cel mai important partener comercial din istoria FRF. Prin brandul SuporteRO suntem mai aproape de fanii fotbalului din România, reușind în același timp ca prin veniturile obținute să contribuim la dezvoltarea acestui sport”,a declarat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
Potrivit sponsorului Naționalei, FRF s-a înscris în competiția UEFA cu cel mai important parteneriat comercial din istoria fotbalului românesc.
„Acesta are la bază o idee inovativă, transformând partenerul de retail, PENNY, în sponsorul principal si reușind să creeze un nou brand de produse destinate fanilor de fotbal sub egida Echipei Naționale de Fotbal”, mai menționează sursa citată.
Într-un an dificil pentru fanii fotbalului românesc (ca și pentru toți iubitorii de sporturi), PENNY a decis să se implice și mai mult în susținerea celui mai apreciat sport din România, prin lansarea primei game de produse dedicate suporterilor adevărați.
„Proiectul SuporteRO, lansat în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, s-a conturat natural și într-un timp record a fost dezvoltată mai mult decât o marcă proprie. Dincolo de designul ambalajelor, identitatea vizuală și o viziune de marketing adusă la viață cu succes în piața de retail, au fost dezvoltate de la zero și rețete care să satisfacă gusturile variate ale consumatorilor, precum și experiențe menite să transmită sentimentul și convingerea că fotbalul ne unește. Proiectul a fost pe deplin completat prin sosirea în echipă a unui veritabil suporter care îmbină forța, inteligența, curajul, pasiunea și devotamentul pentru fotbal – mascota Ciobănesc Carpatin al cărei nume RONNY a fost ales de iubitorii fotbalului românesc în cadrul unui concurs național”, se mai precizează în comunicat.
Lansarea mascotei are la bază platforma de comunicare „Fotbalul ne unește”, care marchează șase ani de continuitate și dedicare PENNY pentru cel mai iubit sport din România, fotbalul. Produsele din această gamă vor ajunge la 70 de sortimente până la finalul anului și vor acoperi diverse categorii: de la băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă), o mare varietate de snackuri, accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, până la echipamente sportive.