În prima etapă a Ligii Campionilor, Stuttgart și Aston Villa s-au confruntat cu interdicții legate de sponsorii de pe tricouri, în conformitate cu legislația locală.
În partida disputată pe stadionul Santiago Bernabeu, Stuttgart a fost lipsit de sponsor pe tricou, conform legilor din Spania care interzic prezența sponsorilor din domeniul jocurilor de noroc. Acest lucru a fost evident în meciul în care echipa germană a fost învinsă de Real Madrid cu 3-1. Golurile madrilenilor au fost marcate de Kylian Mbappe (46), Antonio Rudiger (83) și Endrick (90+5), în timp ce pentru Stuttgart a înscris Deniz Undav (68). În absența sponsorului, tricourile roșii ale echipei germane aveau doar o dungă albă în zona pieptului.
Interdicția de sponsorizare a jocurilor de noroc în Spania
Stuttgart este sponsorizată de Winamax, o companie franceză de jocuri de noroc, dar din cauza legii spaniole care interzice asemenea sponsori pe echipamentele sportive, a fost necesară această măsură.
Aston Villa transformă interdicția într-un gest caritabil
Într-o situație similară, Aston Villa a abordat problema într-un mod diferit în meciul său din Elveția, împotriva Young Boys Berna. Deși sponsorul obișnuit al echipei este Betano, clubul englez a ales să folosească tricouri cu „Acorns” în locul sponsorului obișnuit. „Acorns” este o organizație de îngrijire paliativă din Birmingham, specializată în sprijinul copiilor.
Aston Villa a prezentat această schimbare ca pe un gest de caritate, subliniind că Betano a donat spațiul de pe tricouri pentru această cauză. „Aston Villa este încântată să anunțe că Acorns va apărea pe partea din față a tricourilor jucătorilor în meciul din deschiderea Ligii Campionilor din această seară, împotriva Young Boys Berna,” au declarat oficialii clubului. Această decizie marchează continuarea unei relații de lungă durată între club și organizația caritabilă, începută în 2008.