Chiliman cu părul nins, primar peste cei mai mulţi bani din România
Imaginea proiectată în rândul maselor: „Nu a existat mesaj mai elocvent decât acesta: «Realitatea e transmisă într-un mesaj de campanie». Un om serios, un om integru, care a început nişte proiecte şi intenţionează să rămână la datorie şi să le ducă la bun sfârşit, evident, cu sprijinul comunităţii. Ce poţi să constuieşti mai mult decât imaginea unui om care a demonstrat că e exact aşa cum se prezintă. Nu am avut intenţia să deformăm realitatea, nu am avut ce să construim peste ceea ce există, nu a trebuit să minţim ceva”, ne-a declarat Alex Ichim, reprezentantul desemnat de candidatul Andrei Chiliman să dialogheze cu noi.
Cine a avut ideea mesajului electoral: „Nu a fost sugerată de absolut nimeni. De realitate. Faptele din ultimii 8 ani de zile. Asta eu am determinat această abordare. Ne-am uitat în jurul nostru şi asta e realitatea şi asta am transmis. Despre firmele cu care s-a lucrat nu vreţi să discutăm după campanie?”
Cât a costat campania: „Ceva de ordinul zecilor de mii de euro. Nu am o estimare exactă a numărului de flyere, bannere etc. O să o facem după campanie”.
Teodor Paleologu, primarul care s-ar trezi devreme
Imaginea proiectată în rândul maselor: „Să fiu eu însumi. Ca întotdeauna”.
Cine a avut ideea mesajului electoral: fără răspuns
Cât a costat campania: „You are asking the wrong person. Scuze, dar mă culc. Ma scol la 5.30”.