Pensionarii care nu au primit, in urma recalcularii pensiilor, noua decizie si buletinul de calcul sunt rugati sa depuna copii ale buletinului sau cartii de identitate la casele locale de pensii. Directorul Casei de Pensii Bucuresti, Mihaela Kanovits, a declarat ca motivele neprimirii acestor documente sunt legate de datele incomplete aflate la dosar: lipsa adresei de domiciliu, adresa incompleta, destinatar mutat de la adresa sau decedat.
Pentru pensionarii care primesc pensia in cont curent personal la CEC sau BANCPOST Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti a identificat adresa de domiciliu din documentele existente in dosarul de pensie sau in fisa contabila, adresa care, din nefericire, nu intotdeauna concorda cu realitatea – a precizat directoarea Kanovits.
Aceasta a mentionat ca este nevoie de datele de identificare, care se refera la codul numeric personal si adresa de domiciliu, iar pentru aceasta este nevoie de o copie de pe buletinul de identitate/cartea de identitate. Pensionarii pot trimite copia de pe buletin sau cartea de identitate si prin posta sau Internet.
Prin Posta Romana – pentru casele locale de pensii sectoarele 1 si 5 la adresa Bd. Lacul Tei nr. 17, sector 2; pentru casele locale sectoarele 2, 3, 4 si 6 – la adresa Calea Vitan nr. 6, sector 3.
La Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti – prin fax la numarul 326.05.41 sau la adresele de e-mail ale caselor locale de pensii:
clps1@cnpas.org; clps2@cnpas.org; clps3@cnpas.org; lps4@cnpas.org; clps5@cnpas.org;clps6@cnpas.org.
Relatii suplimentare se mai pot obtine la urmatoarele numere de telefon: 326.05.56, int. 118 – relatii cu publicul; 326.05.64; 326.83.71; 326.05.40 – secretariat.