Seful Oficiului pentru Protectia Consumatorilor Constanta, Bogdan Dima, a declarat ca cele mai multe reclamatii le-a primit de la constantenii sau turistii care doreau sa faca plaja pe anumite portiuni de plaja si nu mai aveau loc de umbrelele si sezlongurile anumitor operatori: "Acest lucru este posibil pentru ca nici legislatia nu este foarte clara! Portiunile de plaja privata nu au panouri de informare pentru turisti. Mai mult, nici operatorii nu s-au ingrijit sa mai pastreze o limba de plaja fara sezlonguri cu deschidere directa spre mare pentru acei turisti care doresc sa stea cu prosoapele pe nisip. Multi turisti si-au amplasat prosoapele intre sezlonguri, iar operatorii i-au atentionat ca este plaja privata. Este deranjanta aceasta situatie! Este evident ca acesti hotelieri se gandesc numai la profit!" Acest lucru nu este valabil in cazul tuturor hotelierilor, cateva dintre aceste locatii amenajand portiuni de plaja cu deschidere catre mare, special pentru acei turisti care doresc sa stea la soare aproape de mare. Pe locul al doilea in topul reclamatiilor se afla alimentele alterate. seful Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor a declarat ca actiunile din ultima vreme s-au axat in principal pe controale la acei agenti economici care comercializeaza produse alimentare. Nici in ceea ce priveste cazarea, lucrurile nu stau mai bine. In statiunile din sudul litoralului, multi turisti au reclamat conditiile de cazare din zona. "Oamenii s-au cazat la hoteluri de trei stele, iar locatiile cu greu ar fi primit doua. Gandaci in camere, igrasie, toate acestea au fost sesizate." Dima pune aceste neajunsuri si pe seama faptului ca in zona de sud a litoralului romanesc nu s-a investit suficient: "Nici patronii nu si-au dat interesul! Normal ar fi ca omul care alege o cazare de trei stele sa beneficieze de servicii pe masura".