6.4 C
București
vineri, 15 noiembrie 2024
AcasăSpecial"Telefonul copilului"

„Telefonul copilului”

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC) Constanta a pus la dispozitia constantenilor o linie telefonica speciala pentru raportarea cazurilor urgente in ceea ce priveste situatiile speciale in care se afla minorii. „Telefonul copilului” – 938 – functioneaza in regim de permanenta. Aici se pot reclama toate tipurile de abuzuri savarsite impotriva minorilor. Primul organism sesizat in urma apelurilor telefonice este Serviciul Social. Potrivit noii legislatii, statul, in cazul de fata reprezentat de Protectia Copilului, se implica in astfel de cazuri doar in situatiile grave, unde autoritatile locale nu au reusit sa gaseasca nici o solutie. Primul responsabil este parintele. Daca acesta nu exista, atunci intervine comunitatea locala prin intermediul primariilor.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă