10.7 C
București
joi, 21 noiembrie 2024
AcasăSpecialTelecomunicatiile, tinta OPC-ului

Telecomunicatiile, tinta OPC-ului

» Sute de constanteni au reclamat serviciile incomplete primite de la operatorii de telefonie mobila, internet si televiziune prin cablu.
» In mai putin de o luna, comerciantii au avut de restituit suma de 5840 lei catre clientii nemultumiti.


Oficiul Judetean pentru
Protectia Consumatorilor Constanta a fost impanzit de sute de reclamatii venite din partea constantenilor care au primit servicii  incomplete din partea operatorilor de telefonie mobila, internet si televiziune prin cablu. "Am facut o mica statistica la inceputul acestui an, in urma careia s-a putut observa ca o mare parte din sesizarile ajunse la adresa noastra se refera la televiziunea prin cablu si internet. Au fost inregistrate 288 de sesizari cu privire la semnalul tv prin cablu si 270 de sesizari referitoare la serviciul de internet. Dupa verificarea reclamatiilor am aplicat 13 sanctiuni contraventionale in valoare totala de 17.000 lei", a declarat directorul OJPC Constanta, Gheorghe Trandafir. Reclamatiile consumatorilor vizeaza, in primul rand, intreruperea semnalului, neatingerea parametrilor prevazuti in contract, intreruperea conexiunii la internet si atitudinea indiferenta a operatorilor fata de clienti. "Am primit anul trecut 171 de sesizari si reclamatii privind activitatea de comercializare a telefoanelor mobile. Cele mai multe nemultumiri vizeaza calitatea relativa a aparatelor, modul in care service-urile fac reparatiile la aparatele mobile si lipsa instructiunilor in limba romana. O mare problema o reprezinta si trimiterea telefoanelor la service-urile din Bucuresti. Pe durata transportului aparatele sunt degradate sau se intorc fara incarcatoare. Operatorii de telefonie mobila au fost sanctionati cu amenzi in valoare totala de 8000 lei. Numai in luna decembrie, comerciantii au fost somati sa achite suma de 5840 lei catre despagubiti", a adaugat Gheorghe Trandafir.

SPECIALISTUL
NU-si cunosc drepturile
"Dorim ca fiecare persoana sa-si cunoasca drepturile. Daca ar exista o comunicare mai buna intre client si agentul economic, nu am mai primi atat de multe sesizari si nu am mai fi nevoiti sa aplicam sute de amenzi. De asemenea, OJPC ar putea sa se ocupe de cazurile mult mai importante pe care le are in vizor. Sunt constanteni care fac rate de mii de euro si au nemultumiri, iar noi suntem nevoiti sa ne ocupam de aceste cazuri marunte. Sunt sigur ca toate problemele legate de activitatea furnizorilor de internet, telefonie si televiziune prin cablu ar putea fi rezolvate pana sa se ajunga la noi."
Gheorghe Trandafir

Cele mai citite

Ciucă a dat în scris că nu va apăra pe nimeni în fața justiției. Nu l-a nominalizat expres pe Iohannis

Candidatul prezidențial al PNL, Nicolae Ciucă, a semnat în direct, la dezbaterea electorală de la Antena 3 CNN, o hârtie în care spune că...

Incendiu la Vălenii de Munte. Acoperișul unui lăcaș de cult a luat foc

Un incendiu a izbucnit miercuri seară la o casă de rugăciune din oraşul Vălenii de Munte, focul manifestându-se la nivelul acoperişului pe o suprafaţă...

SUA și-ar putea redeschide joi ambasada de la Kiev

Statele Unite se aşteaptă ca ambasada americană la Kiev să revină la operaţiunile normale joi după o alertă de securitate, le-a declarat miercuri reporterilor...
Ultima oră
Pe aceeași temă