Sfârşitul DVD-ului ar putea fi mai aproape decât se crede.Potrivit unui raport al Associated Press, companiile Verizon şi Redbox vor încheia un parteneriat în acest an pentru a oferi utilizatorilor un nou serviciu de streaming video. Vestea nu este atât de surprinzătoare, deoarece un raport întocmit de gigaom.com subliniază faptul că abonaţii site-ului de streaming video Netflix sunt de două ori mai numeroşi decât fanii DVD-ului. Sosirea pe piaţă a încă unei opţiuni de streaming video ar putea da DVD-ului lovitura de graţie.
Un raport al MSN a relevat faptul că americanii au cheltuit cu 2% mai puţin pentru DVD-uri în 2011, deoarece acestea sunt privite, din ce în ce mai mult, ca fiind nişte opţiuni relativ scumpe, în comparaţie cu alte variante existente pe piaţă.
Preţul nu este, însă, singurul dezavantaj al DVD-urilor. Confortul şi simplitatea sunt factorii majori care influenţează deciziile de achiziţie ale clienţilor. În plus, tehnologia mobilă le permite utilizatorilor să se bucure de tot felul de programe de calitate optimă.
Nuanţele parteneriatului dintre Redbox şi Verizon nu au fost, încă, anunţate. Cu toate acestea, un articol publicat pe Web Pro News arată că servicul va fi un mix între noile apariţii şi serviciile de download. Dacă Redbox va oferi noile apariţii sub formă de streaming în loc să-şi forţeze consumatorii să intre în magazine, DVD-ul se va afla în cădere liberă şi va deveni istorie precum casetele VHS.