18.9 C
București
duminică, 29 septembrie 2024
AcasăSpecialServiciile constantene, in topul reclamatiilor la protectia consumatorului

Serviciile constantene, in topul reclamatiilor la protectia consumatorului

– "Consumatorul are dreptul sa reclame deficientele produselor achizitionate, solicitand remedierea lor!"
Constantenii sunt din ce in ce mai dezamagiti de prestarea anumitor servicii, potrivit unui raport intocmit de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului. Daca pana nu demult marea nemultumire a constantenilor era legata strict de produsele alimentare, acum doleantele lor sunt legate de transportul in comun si anumite servicii de care se lovesc zilnic. Chiar daca in continuare pe rafturile marilor magazine intalnim inca produse expirate,  constantenii sunt fata de acum cinci ani mult mai informati in legatura cu drepturile lor de consumatori si protesteaza atunci cand vanzatorul incearca sa-i bage in sacosa o marfa proasta.
seful OPC Constanta, Gheorghe Trandafir, le recomanda constantenilor sa fie atenti la caracteristicile produselor si serviciilor pentru a nu fi pacaliti. La randul lor, agentii economici trebuie sa asigure serviciilor si produselor pe care le comercializeaza toate componentele care sa asigure protejarea consumatorului. OPC are echipe care intervin imediat in momentul in care se comunica functionarilor oficiului despre prezenta unor produse alterate sau alte situatii care impun deplasarea inspectorilor la fata locului.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă