Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava, Alba Iulia şi Constanţa.
Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.
Selgros este recunoscut pentru impactul social creat, in urma campaniilor caritabile. Dupa rezultatele obtinute in urma proiectelor partenere “Masa Bucuriei”, “Let’s do it Romania!”, ”Academia de fotbal Gheorghe Hagi” si a proiectul propriu”Sănătatea începe din farfurie”. Selgros se alatura campaniei “Santa is back on truck!”.
“Santa is back on truck!” este un proiect marca OVT Logistics. Campania caritabila a avut ca target cei 500 de copii de la centrele de plasamanet din Timis.
Proiectul a fost gandit astfel incat copii sa primeasca darurile intr-un cadru de poveste decorat exact ca si “sufrageria” lui Mos Craciun. Sufrageria Mosului darnic si iubitor, a fost amenajata in unul din tirurile flotei OVT Logistics, fiind decorat cu luminite impresionante.
Timp de trei zile, in 8, 9 si 10 decembrie, tirul lui Mos Craciun, pozitionat intr-o parcare a unui centru comercial din Timisoara, a impresionat persoanele care au trecut prin zona. Mos Craciun si spiridusii sai “galbeni” au oferit cadouri micutilor, cu multa dăruire și lacrimi de bucurie.
Evenimentul a fost presarat si de momente artistice, cantece, colinde, poezii, punctul culminant fiind atins de dansul caritabil al trupei “Dance with me! By Franciska Cozminciuc”.
Selgros a pregatit si de aceasta data, dulciuri delicioase pentru toti cei 500 de copii dar si pentru micutii aflati in trecere pe langa tirul Mosului OVT. Peste 650 de figurine de ciocolata Mos Craciun au fost donate de Selgros pentru acest proiect..