Colecția de îmbrăcăminte lansată de STIHL este inspirată din lumea tăietorilor de lemne și a motoutilajelor. Linia de design are la baza principii care provin din experiența producătorului german de motoferăstraie, cum ar fi funcționalitatea, unicitatea, inovația și masculinitatea. Colecția se construiește autentic pe noua tipologie masculină a lumbersexualului, pentru că are la bază elemente de viața reală a tăietorilor de lemne. STIHL este cel mai mare producător de motoferăstraie la nivel mondial, tradiția brandului fiind recunoscută de toți tăietorii de lemne din lume. Când Andreas Stihl a fondat compania în 1026, a avut la bază o deviză care îi ghidează și în prezent activitatea: “ne dorim să ușurăm munca oamenilor în natură și cu natura”.
Designer-ul a transpus toate aceste experiențe și principii într-o linie de îmbrăcăminte care se adresează, de această dată și … femeilor. Colecția de îmbrăcăminte STIHL este dedicată tinerilor cu un spirit urban puternic și este formată din tricouri, șepci, hanorace, jachete și accesorii. Urban Lumberjack are și o dimensiune “nature”, pentru iubitorii de drumeții care conține jachete, veste, sepci, căciuli, genți, rucsace și, nu în ultimul rând, cuțite pliabile STIHL.
“Lansarea acestei colecții, vine dintr-o experiență pe care compania STIHL o are deja în îmbinarea dintre zona de fashion și cea a tăietorilor de lemne, și anume colecțiile îmbrăcăminte dedicate fanilor Timbersports. Această disciplină atletică are milioane de fani în întreaga lume, iar țara noastră face parte deja din acest club, având chiar o echipă națională care ne va reprezenta la mondialele de luna viitoare de la Stuttgart. Din această experiență a luat naștere și colecția Urban Lumberjack, care sperăm să prindă în special la tinerii nonoconformiști, care doresc să fie originali, mai ales că aceste piese sunt în serie limitată și se pot procura doar din magazinele distribuitorilor STIHL”, declară Ioan Ghineț , coordonator PR.