Să te decizi ce fel de produse de machiaj vrei/îți trebuie poate fi complicat: femeile trebuie să încerce mai multe nuanțe, să le dea jos și să tot repete procesul până găsesc nuanța potrivită. O nouă tehnologie 3D de realitate augmentată vrea să facă acest proces de testare a culorilor mult mai simplu.
Compania de recunoaștere facială ModiFace a lansat 3D Augmented-Reality Makeup and Anti-Aging Mirror care simulează produsele de makeup și îți arată cum ar arăta pe fața ta în timp real, fără a fi nevoie nici măcar să uploadezi o fotografie. Produsele de frumusețe incluse sunt: blush, fard de pleoape și cremă anti-rid.
Prin atingerea unei palete de nuanțe de pe ecranul Beauty Mirror, utilizatorii pot vedea cum arată respectivul produs, observând schimbările pe ecranul împărțit în două care îți permite să vezi diferenţele dintre "înainte" şi "după" ca şi cum chiar ai fi aplicat culorile şi cremele în viaţa reală. Poţi, de asemenea, să vezi cum arată machiajul şi din unghiuri diferite, în timp ce te întorci dintr-o parte într-alta ca într-o oglindă normală.
"În primă fază ne vom concentra pe retail prin pareneriatul cu branduri de frumuseţe. După câteva experimente în magazine am aflat că produsul nostru creşte şansele de cumpărare a produselor pentru îngrijirea pielii cu 120%."
Tehnologia va avea formatul unui chioșc de vânzare cu amănuntul independent cu un monitor touchscreen şi o cameră, precum şi o aplicaţie mobilă care poate fi folosită pe o tabletă la ghisee sau pe tabletele și smartphone-urile consumatorilor