5.8 C
București
sâmbătă, 21 decembrie 2024
AcasăSpecialO noua provocare pe piata auto constanteana

O noua provocare pe piata auto constanteana

Andromeda Serv, primul dealer din reteaua unicului importator Piaggio VTL in Romania, Autoleggero, a lansat saptamana trecuta la Constanta, in premiera nationala, gama Piaggio Porter si Quargo. Evenimentul mult asteptat s-a desfasurat intr-un cadru festiv, sub sloganul „Dimensiuni mici, avantaje mari”, in prezenta mai multor reprezentanti ai unor societati si companii de marca din judetul Constanta. Cu ocazia acestei noi provocari lansate pe piata auto constanteana, dar si pentru a afla mai multe detalii despre aceste vehicule de transport de persoane si marfa, l-am intervievat pe Cristian Cretu, administrator al Andromeda Serv – reprezentant oficial.

– Cu certitudine este o performanta faptul ca Andromeda Serv a fost aleasa ca fiind primul dealer din reteaua unicului importator Piaggio VTL in Romania. Care au fost criteriile de selectie ce au stat la baza acestei decizii?
– In primul rand, experienta pe care o avem in domeniul vanzarii si service-ului. Am fost selectionati in urma efectuarii unor studii de piata bine analizate, iar criteriile au fost dintre cele mai drastice. Cert este faptul ca noi am reusit sa dovedim importatorului Autoleggero ca avem potentialul de a satisface exigentele clientilor nostri prin oferirea de servicii la standardele acestei marci. In plus, Andromeda Serv nu este dealer doar in Constanta, ci si in Tulcea, Braila, Galati, Ialomita si Calarasi. Dupa cum am mai declarat, am convingerea ca vom fi un partener pe masura asteptarilor

– La ce va asteptati in perioada imediat urmatoare referitor la aceasta noua prezenta pe piata auto constanteana?
– Sunt foarte optimist. In primul rand, mizez pe experienta noastra si apoi pe faptul ca Piaggio functioneaza de mai bine de 50 de ani pe piata vehiculelor comerciale si de transport lejer, incercand mereu solutii functionale, economice si de incredere. Vehiculele sunt construite pentru a raspunde cu promptitudine exigentelor de robustete, dar si de confort si manevrabilitate, iar necesitatile se schimba in functie de profesiunea celui care utilizeaza vehiculul.

– Cui i se adreseaza, de fapt, gama de vehicule Piaggio Porter si Quargo?
– Se adreseaza unui segment de piata foarte larg si cand afirm acest lucru ma refer la: micii intreprinzatori, firmele de constructii, companiile de distributie, difuzare a presei, interventiile in retelele de apa, gaz sau canal si multe altele.

– Pentru cei interesati, ce detalii tehnice ne puteti da despre vehiculele din gama Porter Piaggio?
– Este o gama care s-a dezvoltat pe sapte versiuni de caroserie si trei tipuri de motorizari, respectiv benzina: 1300 cmc – 48 kW, diesel 1400 cmc – 28 kW si GPL 1300 cmc – 48 kW. De la modelul furgoneta la cel cu platforma marita si autobasculanta Piaggio, vehiculele au fost construite pentru a raspunde cu promptitudine tuturor exigentelor.

– Exemplificati-ne cateva versiuni.
– Versiunea Porter Blind Van, de exemplu, mentine caracteristicile gamei Porter cu focalizare pe transportul comercial. Cu un volum de 3 mc si o greutate utila de aproape 600 kg, detine cel mai bun raport intre greutate si suprafata ocupata. Porter Glass Van e destinat transportului de persoane si/sau de marfa. Este disponibil in versiunea cu 4 locuri. Versiunea Tipper SL dispune de platforma autobasculabila cu obloane din aliaj, inalte de 400 mm sau din fier de 300 mm si este ideal pentru transportul de materiale de constructii.

– Ce optiuni de personalizare ofera modelele gamei Porter?
– Porter poate fi personalizat pentru servicii sociale – Salvare, Pompieri; prestari servicii – sistematizarea circulatiei, intretinere de zone verzi, atelier mobil, castel aerian, precum si alte personalizari cum ar fi celula frigorifica (izotermica), platforma autobasculanta trilaterala, autocisterna.

– Cea de-a doua gama de vehicule Piaggio este Quargo. Ce aduce nou acest model? Prin ce se remarca?
– Este un vehicul solid, de incredere, economic si inovator, detine un spatiu mare si confort la bord. Pot spune ca acest model a fost construit conform celor mai bune standarde calitative din categoria sa. Quargo a trecut cele mai dificile si severe teste de rezistenta si robustete. Dimensiunile compacte il fac usor de condus si de parcat, ideal pentru orice context de mobilitate profesionala. Platforma este ampla, inaltimea – redusa de la pamant, iar obloanele care se deschid pe fiecare latura ii dau o usurinta deosebita la incarcare-descarcare. De asemenea, important de subliniat este faptul ca solutia motoristica adoptata – diesel bicilindric cu injectie directa de 700 cc – permite economisirea a pana la 50% din costurile fixe de gestiune.

– Care sunt costurile unor astfel de vehicule? O asemenea investitie si-o poate permite orice intreprinzator?
– Da. Scopul nostru este sa atragem atat clienti cu potential financiar, cat si clienti mai putin puternici din acest punct de vedere. Ne dorim sa venim in sprijinul lor intr-un mod real. De exemplu, pretul CIP al unui vehicul din gama Porter variaza intre 8.329 si 15.120 euro, iar un model din gama Quargo – intre 7.599 si 8.811 euro.

– Excluzand avantajele modelelor Piaggio exemplificate pana acum, ce alte motivatii oferiti clientilor pentru a-i atrage si a-i convinge sa achizitioneze un astfel de vehicul?
– La preturile de lista se ofera un discount de 600 euro. Este o promotie initiata tocmai in ideea de a facilita cumpararea unui vehicul din gama Piaggio sau Quargo. Clientilor care opteaza pentru leasing le acordam posibilitatea achizitionarii cu un avans de 5% si cu o dobanda tot de 5%, iar in ce priveste garantia, aceasta este de doi ani, fara limita de kilometri. In aceste conditii, respectiv sistem de finantare avantajos, costuri de intretinere reduse in comparatie cu cele ale vehiculelor autohtone, diversitatea utilitatii lor, nu pot sa cred decat ca oferta este una reala, care vine efectiv in sprijinul clientilor, tinand seama in acelasi timp de exigentele, de nevoile, dar si de posibilitatile acestora.

– Ce v-ati propus pentru perioada imediat urmatoare?
– In perspectiva, avem in vedere infiintarea unui parc de stocare auto cu statut de centru zonal, unde potentialii clienti vor beneficia de toate optiunile privind achizitionarea unui vehicul Piaggio. De asemenea, ca o noutate, Andromeda Serv pune la dispozitia clientilor care solicita reparatii si perioada depaseste un timp de 24 ore o alta autoutilitara, echivalenta cu cea lasata pentru reparatii. Aceasta facilitate nu este contra cost si consider ca este un foarte mare avantaj.

– Unde pot fi vazute aceste vehicule?
– Doresc sa mentionez ca oferim un drive-test alaturi de modelele Piaggio Porter si Quargo zilnic, intre orele 9.00 si 18.00. Cei interesati sunt asteptati la showroom-ul nostru din str. Ion Ratiu nr. 196, bl. MS3A, parter. La aceeasi adresa se pot obtine si toate informatiile necesare despre aceste modele, iar pentru cei care nu reusesc sa ajunga, le punem la dispozitie un numar de telefon unde ne pot contacta zilnic, respectiv 0241.606.150.

Cele mai citite

Plantă extraterestră descoperită de cercetători

O fosilă rară descoperită în apropierea unui fost oraș fantomă din Utah, numită Othniophyton elongatum sau plantă extraterestră, continuă să uimească oamenii de știință,...

Dan Șucu a oferit răspunsul pe care toată lumea îl aștepta: „Am studiat acest fenomen”

Dan Șucu, în vârstă de 61 de ani, este noul patron al clubului italian Genoa, după ce a plătit 40 de milioane de euro...

Răzvan Burleanu, despre Dan Șucu: „Contribuie la schimbarea percepţiei despre ţara noastră”

Dan Șucu, principalul acționar al clubului Rapid București, a devenit acționar majoritar al clubului italian Genoa CFC, marcând o premieră pentru România prin integrarea...
Ultima oră
Pe aceeași temă