Noul Citroen C4 are un preţ de 14.949 de euro cu TVA inclus în echiparea de intrare în gamă VTi 95CP Attraction, modelele cele mai echipate trecând de 20.000 de euro. Preţurile piperate ale noii generaţii reflectă creşterea în calitate a materialelor de la interior, noile tehnologii utilizate de maşină, dar şi faptul că echipările de intrare în gamă includ deja foarte multe dotări.
Echiparea ATTRACTION oferă în standard aer condiţionat manual, computer de bord, pilot automat, volan reglabil pe două direcţii, scaun şofer reglabil pe înălţime, geamuri electrice faţă, oglinzi încălzite şi rabatabile, ABS + AFU + EBD, airbaguri frontale, laterale şi cortină şamd.
Modelul care va avea cele mai mari vânzări în România va fi cel mai probabil VTi 120CP SEDUCTION, la 17.190 euro, model care include, pe lângă cele oferite de Attraction, ESP, RCD+MP3, scaune faţă reglabile pe înăltime şi lombar, proiectoare de ceaţă cu funcţie de aprindere automată în curbe, geamuri electrice spate, cotiera centrală cu spaţiu depozitare, volan îmbrăcat în piele şi ornamente cromate. Acest nivel de echipare permite alegerea între tapiţerie gri sau bej.
La nivelul Exclusive preţurile sar de 20.000 de euro. Astfel, dacă excelentul motor de 155CP THP (disponibil doar în această echipare) costă 21.050 de euro, cel mai ieftin HDi în echipare Exclusive (110CP) costă 21.100 euro iar cel mai scump, modelul HDi 150CP FAP, 23.100 euro.
Dotarea EXCLUSIVE adaugă totuşi în standard clima automată, senzorii de lumină, ploaie şi parcare, retrovizoarele rabatabile electric, priza USB şi conexiunea Bluetooth, priza de 220V în cotiera centrală, scaunele faţă reglabile lombar electric, geamurile laterale fumurii, frâna de staţionare automată, oglinda retrovizoare electrocromă şi jantele de aliaj pe 16 inch. Tapiţeria acestui nivel de echipare este mixtă textil-piele, în două nuanţe: gri sau bej (deschis).
De remarcat şi modelul e-HDI de 110CP, o maşină care utilizează tehnologia micro-hybridă e-HDi, cu rezultatul reducerii drastice a consumului de carburant în mediul urban. Acest model costă 22.200 euro în echipare Exclusive.
Citroen mizează aşadar pe un interior aflat în topul clasei sale, dar şi pe gadgeturi opţionale greu de întâlnit chiar şi în multe maşini de clasă medie: scaune faţă cu masaj lombar, avertizare de unghi mort în oglinzile laterale, pavilion vitrat pe toată suprafaţa etc. Un test de prim contact desfăşurat în România ne-a arătat şi faptul că suspensiile noului model sunt adaptate drumurilor româneşti, consumul mediu real de 7.3% al modelului de top HDi de 150CP Exclusive fiind un argument care mai taie din nota de plată pentru această maşină.
Noul C4 va fi lansat oficial în România pe 3 februarie 2011.