Retailerul grec Neoset, unul din cei mai mari jucători pe piaţa de mobilă premium din Europa, s-a relansat în România şi a inaugurat un showroom în Capitală. Punctele forte ale companiei sunt garanţia de până la 10 ani la produse, precum şi consultanţa gratuită din partea unui designer şi un service after-sale, au explicat reprezentanţii Neoset.
„Nu vrem să vindem doar o canapea, ci şi ideea de casă perfectă”, a subliniat vicepreşedintele Neoset Group, Miltiadis Chatzimanolachis, lucru care se refectă, de altfel, şi în serviciile oferite de retailer: consultanţă pentru clienţi – un designer Neoset se deplasează acasă la client, discută cu el şi îi oferă sfaturi, adaptarea mobilei la spaţiul disponibil, posibilitatea de a alege între cele trei tipuri de mobilă pentru fiecare buzunar (varianta economică, cea expusă în showroom şi cea luxoasă), precum şi service-ul post-vânzare.
„Noi nu suntem supermarket, nu venim să-ţi luăm banii”, a insistat şi managerul Neoset România, Antonis Lourezos, întrebat despre consultanţa oferită clienţilor, despre care a specificat că este un serviciu unic la noi în ţară şi, momentan, este gratuită.
Clienţii au la dispoziţie o gamă diversă de mobilă – de la bucătărie şi dormitoare la camere pentru cei mici. Mobila este modulară, având un grad mare de adaptabilitate pentru orice tip de spaţiu, iar furnizorii sunt exclusivi, explică Leuzeros. De asemenea, designerul Karim Rashid a creat o linie specială pentru camerele pentru copii.
Mobila este modernă şi urmează trendurile la modă în amenajări interioare (vedeţi şi fotografiile ataşate). Toate produsele au certificate de garanţie de până la 10 ani, cea mai mare perioadă de garanţie de pe piaţa locală. Clienţii beneficiază de livrare gratuită, în cazul în care comanda depăşeşte 300 euro fără TVA, iar montajul este gratuit în Bucureşti. Clienţii retailerului sunt cuplurile tinere şi cuplurile cu copii, cu vârste între 25 şi 44 de ani, cu educaţie academică şi venituri peste medie, arată reprezentanţii Neoset.
Până în prezent, grupul a investit aproximativ 15 milioane de euro în România, prin cele patru magazine pe care le deţine, şi îşi propune să inaugureze, în următorii ani, încă 10 magazine în toată ţara. Investiţia iniţială în showroom-ul deschis la Pipera se ridică la 200.000 de euro. „Suntem mândri să contribuim la dezvoltarea pieţei locale. Credem în România şi continuăm să investim în această ţară”, a arătat managerul general Neoset Group, Serafim Palikaras.
Neoset deţine, în prezent, patru magazine în România: Bucureşti, Timişoara, Piteşti şi Constanţa. Grupul a intrat pe piaţa românească în 1991. În 2009, Neoset a deschis o fabrică de canapele în Bucureşti, ale cărei produse ajung şi în Grecia, Cipru, Emiratele Arabe, Bulgaria, Ecuador şi Etiopia, prin intermediul reţelei de peste 100 de magazine.
În prezent, Neoset ocupă primul loc la vânzarea de mobilă pentru copii în Grecia (la momentul lansării pe piaţă în ţara de origine, în 1980, retailerul s-a poziţionat ca producător de mobilă pentru copii), urmat de Ikea şi Praktiker.