Mai țineți minte pozele acelea îngrozitoare postate pe Myspace acum vreo zece ani? Ei bine, Myspace și le amintește și ar putea să îți trimită câteva ca să îți împrospăteze memoria.
Compania trimite e-mailuri foștilor membri cu vechile și jenantele poze pe care și le făceau demult într-o încercare disperată de a-i atrage înapoi pe rețeaua socială atât de populară la începutul anilor 2000.
Mashable scrie că Myspace trimite e-mailuri întitulate "Ce era bun, ce era cool şi ce gândeai oare…" şi include un link către fostul profil al userului.
Un purtător de cuvânt al reţelei sociale explică faptul că Myspace încearcă să ajungă la foştii utilizatori, dar şi la cei din prezent şi să le stârnească din nou interesul printr-o experienţă personalizată.
În 2011, Justin Timberlake şi Specific Media au cumpărat compania de la News Corp pentru suma de 35 de milioane de dolari. Curând după schimbarea proprietarilor, Myspace a fost remodelat, i s-a dat un aspect nou şi modern şi a devenit popular printre formaţii şi muzicieni , lucrând ca o platformă pe care să îşi poată pune muzica la dispoziţia fanilor şi de a comunica şi a se conecta cu fanii lor.
Compania divulgă faptul că anul trecut a cheltuit 20 de milioane de dolari pe campanii de publicitate pentru a creşte entuziasmul utilizatorilor în legătură cu noul Myspace.
Chiar dacă utilizatorii social media au comparat tactica acestora cu şantajul, cel puţin serveşte ca o reamintire a faptului că ar trebui să fim mai atenţi ce postăm pe internet. Myspace are 15 miliarde de fotografii în baza de date, potrivit Mashable, dar asta este nimic comparativ cu Facebook, despre care se spune că are avea mai mult de 250 de miliarde de fotografii.
De reţinut este că, în momentul de faţă, orice ar spune site-urile de socializare, odată postate, toate fotografiile şi conturile vor rămâne pe internet, chiar dacă îţi vei şterge contul.