Ministrul Mediului a avizat negativ proiectul inaintat de administratia Constanta privind constructia soselei de coasta prin care municipiul urma sa fie legat de statiunea Mamaia. Conducerea Primariei a explicat, de nenumarate ori, care sunt avantajele punerii in practica a proiectului, care ar fi beneficiat de finantare externa. Primarul Radu Mazare a prezentat, ieri, inca un argument in favoarea executarii investitiei: un plan urbanistic general al orasului elaborat in 1921 unde este prevazuta soseaua de coasta. Executantul proiectului de la acea vreme prevazuse in plan constructia soselei care ar fi trebuit sa urmareasca malul marii. Realizarea investitiei s-a aflat si in vederile regimului comunist. Schimbarile care au intervenit in urma cu 15 ani au determinat abandonarea realizarii investitiei. Actuala administratie locala considera ca realizarea soselei de coasta ar insemna un plus pentru turism, realizarea consolidarii falezei si, nu in ultimul rand, atragerea de investitii. Edilul orasului a declarat ca va actiona in contencios administrativ Ministerul Mediului pentru avizul nefavorabil privind proiectul soselei de coasta. Constanta pierde, dintr-o trasatura de condei, aproape 50 de milioane de euro, bani care s-ar fi investit pentru realizarea celor doua ansambluri de blocuri din zona Pescarie. Conform declaratiei primarului Constantei, cetatenii orasului sunt cei care au de pierdut de pe urma deciziei ministrului Mediului de a aviza negativ un proiect cu care au fost de acord membrii Comitetului Zonei Costiere.