Ai un proiect extraordinar și ți se pare că toată lumea primește bani din crowdfunding mai puțin tu? Kickstarter a creat un ghid pentru cei care vor să își publice proiectele în căutare de finanțatori. Manualul te conduce prin toate etapele prin care ar trebui să treci pentru a avea o campanie reușită: recompensele oferite susținătorilor, promovarea proiectelor, comunicarea progreselor făcute, stabilirea unei ținte de finanțare rezonabile și, mai ales, redactarea atrăgătoare a povestirii din spatele proiectului.
Modelul practicat de Kickstarter este "totul sau nimic", adică dacă suma minimă dorită de inițiatorii unei campanii nu este obținută, atunci banii rămân la cei care i-au oferit. Dacă o campanie își atinge scopul de finanțare, atunci banii sunt transferați creatorilor campaniei și aceștia pot trece la etapa de producție, fie că vorbim de produse culturale, fie de obiecte.
Kickstarter a fost înființat în 2009 și 63 de mii de proiecte au obținut, prin intermediul site-ului, ajutoare financiare care însumează peste 1,2 miliarde dolari.
Surse: Kickstarter & The Guardian