Una dintre principalele atractii ale Salonului Auto de la Paris, care a avut loc joi , a fost noua gama low-cost de la Renault, potrivit La Tribune.fr
Aşadar, vedetele Salonului Auto de la Paris, Sandero şi Sandero Stepway, produse la Uzina Renault de la Piteşti, aduc numeroase îmbunătăţiri la capitolul design şi echipare faţă de variantele anterioare.
Uzina Renault de la Piteşti a anunţat că, începând cu anul 2013, va produce toate modelele marca Renault pentru pieţele din afara Europei şi a Africii de Nord.
Sandero II şi Logan II sunt produse şi în Maroc, la Casablanca. Uzina marocană va produce, tot din 2013, pentru pieţele din Rusia şi America Latină.
Aşteptări mari de la Logan II şi Sandero II
Sandero şi Logan fac part din gama entry-level de la Renault, iar conducerea companiei se aşteaptă ca, odată cu lansarea celor două noi modele, să păstreze o cotă superioară de piaţă.
„Cu noile modele, o să păstrăm aceeaşi cotă de piaţă, adică superioară la 6%”, a declarat Arnaud Debouef, directorul gamei Entry-level de la Renault, citat de La Tribune.
Pe de altă parte, noile maşini sunt rentabile pentru Renault, deoarece „Sandero II şi Logan II au în proporţie de 78% aceleaşi piese, iar cu modelele precedente au în comun 50% din piese”, a adăugat Debouef, citat de ziarul francez.
„Preţurile vor fi aceleaşi ca pentru modelele precedente, adică 8.000 de euro, pentru versiunea de bază, disponibilă în Franţa. Suntem siguri că vânzările din gama Entry vor atinge 10% din cota de piaţă. În orice caz, realizăm cote de piaţă superioare la 6%, pentru toare modelele şi pe toate pieţele din lume”, a subliniat Arnaud Debouef.
Obiectiv îndrăzneţ: un milion de maşini în 2012 şi creştere pe pieţele din Rusia şi America Latină
Renault şi-a propus să vândă un milion de autoturisme din toată gama Entry-level şi să cucerească atât Estul Europei cât şi America Latină: ” O să vindem un milion de maşini din toate modelele gamei entry”, a spus Debouef, citat de La Tribune.
Dacă doar 8-10 procente din totalul de autoturisme Renault sunt vândute în Franţa, restul se vând pe pieţele din întreaga lume.
Directorul Renault din Rusia, Bruno Ancelin, a precizat că în Rusia, vânzările au ajuns la un procent de 28% din cota de piaţă şi speră să vândă cel puţin 200.000 de maşini în primul semestru al lui 2013.
În celălat capăt al lumii, directorul Renault pentru America Latină, Denis Barbir, confirmă că brazilienii sunt fani Dacia. Brazilia este pe locul doi în lume pe piaţa de desfacere a celor de la Renault.
„În Brazilia, funcţionează reţeta Logan, Sandero, Duster”, a subliniat Barbier.
Noile modele Sandero şi Logan capitalizează succesul precedent şi propun un design atrăgator şi echipamente moderne, pentru a atrage un public mai larg.
SANDERO II şi Logan II în România
Noile Sandero şi Sandero Stepway vor putea fi comandate în Romania începând de la 1 octombrie, la preţuri pornind de la 6.990 euro, respectiv 10.800 euro, cu TVA inclus, potrivit unui comunicat transmis, joi, de Dacia.
Logan va putea fi comandat în România la sfârşitul acestui an, la un preţ încă necunoscut. Reprezentanţii Dacia au precizat că preţul noului Logan nu a fost comunicat.