-0.2 C
București
luni, 18 noiembrie 2024
AcasăSpecialLicitaţie de sute de mii de euro pentru promovarea brandului turistic românesc

Licitaţie de sute de mii de euro pentru promovarea brandului turistic românesc

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a lansat licitaţia publică pentru achiziţia serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activităţilor de promovare a brandului de turism al României. Durata contractului de achiziţie publică este de trei ani de la data semnării acestuia iar  valoarea totală estimată este de 759.000 Euro fără TVA din fonduri europene nerambursabile – Programul Operaţional Regional – Axa Prioritară 5,informează MDRT.

Selecţia operatorilor economici se va face în două etape:

a) Prima etapă va fi una de depunere a candidaturilor şi de selectare a candidaţilor calificaţi, prin aplicarea criteriilor de selecţie prevăzute în documentaţia de atribuire, în care vor fi selectaţi minimum cinci candidaţi.

b) Cea de-a doua etapă va fi una de evaluare din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectaţi în prima etapă.

Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapă este preţul cel mai scăzut, după ce în prima etapă s-au avut în vedere criteriile de selecţie tehnico- profesionale. Ofertanţii trebuie să facă dovada unei experienţe similare, prin depunerea unui proiect de marketing a cărui valoare să fie egală sau mai mare de 10 milioane de euro. Compania va pune la dispoziţia MDRT un manager delegat şi o echipă cu experienţă în proiecte de marketing.

Compania selectată în urma licitaţiei va crea, dezvolta şi implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al României şi pentru produsele de turism identificate. Totodată, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizării licitaţiilor de selecţie până în momentul încheierii proiectelor respective.

Cele mai citite

Firmele mici, obligate să implementeze SAF-T de la 1 ianuarie. Fără softuri, nu se poate

Pentru companiile mici, aceste softuri reprezintă un demers care presupune costuri suplimentare Începând cu 1 ianuarie 2025, firmele mici din România vor fi obligate să...

UE analizează piețele agricole post-invazie în Ucraina: măsuri urgente pe masa Consiliului Agricultură și Pescuit

Miniștrii Agriculturii pregătesc strategii pentru 2025 la reuniunea Consiliului UE de la Bruxelles Miniștrii Agriculturii din statele membre ale Uniunii Europene se reunesc luni, la...

Firmele mici, obligate să implementeze SAF-T de la 1 ianuarie. Fără softuri, nu se poate

Pentru companiile mici, aceste softuri reprezintă un demers care presupune costuri suplimentare Începând cu 1 ianuarie 2025, firmele mici din România vor fi obligate să...
Ultima oră
Pe aceeași temă