2.5 C
București
luni, 25 noiembrie 2024
AcasăSpecialLenovo îşi schimbă conducerea pentru zona EMEEA. Ce-şi propune noul preşedinte

Lenovo îşi schimbă conducerea pentru zona EMEEA. Ce-şi propune noul preşedinte

Lenovo, al doilea mare producător de PC-uri din lume, a anunţat numirea lui Gianfranco Lanci în funcţia de vice-preşedinte şi preşedinte al Lenovo EMEA. Lanci, anterior CEO al Acer, va contribui la coordonarea procesului de creştere continuă şi rapidă a Lenovo în întreaga regiune, potrivit unui comunicat remis romanialibera.ro.

În cadrul anunţului de luni, Gianfranco Lanci a declarat că doreşte  să includă Lenovo în clasamentul primilor trei furnizori de PC-uri din regiunea EMEA, până în 2013.

„Anul trecut a fost o perioadă de tulburări şi incertitudini pe piaţa PC-urilor pentru unii dintre principalii jucători, dar strategia noastră a rămas constantă în tot acest timp – aceea de a proteja şi dezvolta portofoliul THINK deţinut de Lenovo, simultan cu ofensiva pe noi pieţe, cum ar fi sectorul consumatorilor individuali”, a declarat Lanci, al cărui mandat ca preşedinte EMEA a început oficial pe 2 aprilie, potrivit aceluiaşi comunicat.

Lanci a declarat că dezvoltarea tabletelor şi adoptarea de către publicul larg a noilor tipuri de PC-uri precum laptopurile subţiri de tip Ultrabook creează multe oportunităţi noi pentru Lenovo.

„EMEA este o piaţă strategică foarte importantă pentru noi. Trebuie să ne menţinem poziţia de lider în vânzări – suntem numărul unu în lume în sectorul clienţilor comerciali – şi în acelaşi timp, trebuie să ne extindem dramatic prezenţa în sectorul consumatorilor generali şi pe IMM-uri în întreaga regiune. Acest lucru ne va ajuta să atingem ponderea de 10% în primele 10 ţări din EMEA şi astfel să ne atingem obiectivul pe termen lung, de a deveni un jucător de top trei în EMEA”, a spus Lanci.

Numirea lui Gianfranco Lanci ca preşedinte al Lenovo EMEA are loc după reorganizarea companiei, care începând cu 2 aprilie 2012, s-a împărţit în patru zone geografice de business – EMEA, APLA (Asia Pacific / America Latină), China şi America de Nord. Reorganizarea va crea zone mai eficiente, mai dinamice şi mai concentrate, care să poata implementa strategia „Protect & Atack” a companiei în întreaga lume. Această strategie a permis Lenovo   să-şi menţină amploarea business-ului de bază în China şi piaţa comercială la nivel mondial, astfel încăt să producă profituri, în timp ce investea ofensiv pentru creştere în pieţele emergente, în piaţa dispozitivelor pentru consumatori generali şi a internetului mobil.

Ca urmare a acestei strategii, Lenovo a fost producătorul de PC-uri cu cea mai rapidă creştere, devansând piaţa timp de 11 trimestre consecutive. Compania, care şi-a depăşit deja competitorii pe pieţele emergente ale PC-urilor, şi-a anunţat recent rezultatele financiare din al treilea trimestru al anului fiscal 2011-2012, având o cotă de piaţă record la nivel mondial (14%), profituri record, creşteri în aproape fiecare regiune şi segment de produse, precum şi o suită nouă şi captivantă de produse care satisfac nevoile generaţiei PC-Plus.

Cele mai citite

Sterilizarea pisicilor de rasă comună, propusă să devină obligatorie printr-un proiect de lege

Un nou proiect legislativ propus de actuala putere prevede obligativitatea sterilizării pisicilor de rasă comună, atât cu stăpân, cât și fără, similar reglementărilor în...

Huja alege România! Fundașul născut în Portugalia, aproape de debutul la națională

Marian Huja, fundașul Petrolului Ploiești, își exprimă dorința de a reprezenta România, deși are posibilitatea de a juca pentru Portugalia, țara în care s-a...

Politico: Uimitor la alegerile din România: un candidat neașteptat de extremă dreapta crește în votul prezidențial

Ultranaționalistul Călin Georgescu vine de nicăieri pentru a conduce în primul tur pe premierul de centru-stânga Marcel Ciolacu și liberala Elena Lasconi Ultranaționalistul român Călin...
Ultima oră
Pe aceeași temă