Doar prin simplul fapt că ai brevetat ceva nu înseamnă că va ajunge vreodată un mare succes, dar cu toate acestea, Lenovo tocmai a depus un brevet de bază pentru un "dispozitiv electronic și metodă de captare a sunetului." Dispozitivul, care apare pe site-ul USPTO, este foarte asemănător cu Google Glass.
Dispozitivul este destul de simplu, are un recorder audio-video și un ecran VOD care par a fi de la Lumus Lab. Acest lucru ar transforma acești ochelari în echivalentul unui display heads-up și datorită microfoanelor cu conducție adaugă o metodă de comunicare wireless.
Brevetul este foarte atent în descrierea produsului ca un dispozitiv de înregistrare, nu ca device portabil, o mișcare care ar putea face ca Lenovo să nu fie dat în judecată de competitori. Acest lucru ne arată cât de interesat este Lenovo de această zonă. Având în vedere că aproape toate companiile probabil că lucrează la construirea unor astfel de dispozitive la momentul actual, faptul că ei au brevetat un dispozitiv de înaltă performanță cu hardware-ul încă nelansat este o mișcare îndrăzneață. Lenovo încă nu a intrat în forță pe piața telefoanelor mobile în SUA și în afară faptului că au creat ThinkPads, brandul este semi-necunoscut. Totuși nicio companie nu poate să ignore trendul gadgeturilor portabile. Dacă e ceva ce ne arată faptul că Lenovo a brevetat acești ochealari este că toată lumea vrea să intre pe această piață și că ochelarii high-tech o să devină din ce în ce mai variați și poate mai performanți.